Děti mladšího školního věku jako spotřebitelé

DSpace Repository

Language: English čeština 

Děti mladšího školního věku jako spotřebitelé

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Fryštacká, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:06:15Z
dc.date.available 2013-10-10T22:06:15Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23801
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je zkoumání problematiky dětí mladšího školního věku jako cílové skupiny v marketingových komunikacích. V teoretické části je zpracována problematika dětí jako spotřebitelů, na ni navazuje kapitola zabývající se marketingovým výzkumem a poslední část se týká navržení vhodné marketingové a komunikační strategie. V praktické části je realizován marketingový výzkum, který se snaží zmapovat spotřebitelské a nákupní chování dětí mladšího školního věku. Na základě výsledků výzkumu je vypracován projekt, kterým je navržení marketingové a komunikační strategie pro tvarohový dezert Dorinka. cs
dc.format 94 s. (137 224 znaků) cs
dc.format.extent 2622240 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject děti cs
dc.subject dětský spotřebitel cs
dc.subject marketing cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject tvarohový dezert cs
dc.subject consumer behavior en
dc.subject consumer en
dc.subject purchasing behavior en
dc.subject children en
dc.subject child as a consumer en
dc.subject marketing en
dc.subject analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject cheese dessert en
dc.title Děti mladšího školního věku jako spotřebitelé cs
dc.title.alternative Primary School Children as Consumers en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to explore the issue of primary school-age children as a target group in marketing communications. The theoretical part deals with the problems of children as consumers, then it continues with a chapter dealing with marketing research and the last part deals with the project of appropriate marketing and communi-cation strategies. The practical part is conducted marketing research that tries to map consumer and purchasing behavior of primary school-age children. Based on the results of the research project is developed, which is the suggestion of marketing and communication strategy for the cheese dessert Dorinka. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32435
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
fryštacká_2013_dp.pdf 2.500Mb PDF View/Open
fryštacká_2013_vp.pdf 74.81Kb PDF View/Open
fryštacká_2013_op.pdf 53.64Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account