dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Krutáková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T21:46:04Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T21:46:04Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23783
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zabývající se tématem komunikace města s jeho občany popisuje ve své teoretické části marketingovou komunikaci měst a obcí, její prvky a souvislosti. Tuto část uzavírá vymezení metodologie sloužící k aplikaci v praktické části práce, současně jsou zde stanoveny výzkumné otázky k ověření. Praktická část nás již seznamuje se současným stavem komunikace města Břeclav s obyvateli. Sestává se ze tří analýz: situační, srovnávací a průzkumu veřejného mínění. Tyto jsou pak shrnuty do SWOT analýzy. Na základě šetření nalezneme odpověď na výzkumné otázky. Diplomovou práci uzavírá projektová část práce, která obsahuje konkrétní návrh/projekt na zlepšení komunikace města Břeclav s jeho občany. |
cs |
dc.format |
125 s. (128 500 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3320502 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
komunikace s občany
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
nové trendy v komunikaci měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
Marketing of cities and towns
|
en |
dc.subject |
communication mix of cities and towns
|
en |
dc.subject |
communication with citizens
|
en |
dc.subject |
marketing analyses
|
en |
dc.subject |
new trends in city communication
|
en |
dc.title |
Komunikace města Břeclav s občany |
cs |
dc.title.alternative |
Communication of the City Břeclav with Its Citizens |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with communication of the city with its citizens, describes in theoretical part marketing communication of cities and towns, its elements and context. This part is concluded by a methodology section that sets the thesis' application in the practical part and research questions for verification. The practical part presents a current situation of the communication of Břeclav city with its inhabitants. It contains three analyses: situ-ational, comparative and questionnaire survey of public opinion. All of them are concluded into SWOT analyses. The research questions are then verified by an analysis of the research results. Diploma thesis is closed by a project part that contains concrete project to improve communication of city Břeclav with citizens. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32450
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|