dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Césarová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T21:34:27Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T21:34:27Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23771
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou hudby a jejího místa v marketingové komunikaci, konkrétněji v reklamním spotu. V teoretické části se práce zabývá hudbou a jejím propoje-ním s marketingovou komunikací a nejčastějšími formami hudby, se kterými se v marke-tingové komunikaci setkáváme. Nejvíce jsou v teoretické části rozvinuty funkce hudby, které ve spojení s reklamou má. V praktické části se pak bakalářská práce snaží pomocí analytického výzkumu popsat funkce, které hudba ve vybraných spotech plní a její vliv na recipienty. |
cs |
dc.format |
66 |
cs |
dc.format.extent |
1690736 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hudba v reklamě
|
cs |
dc.subject |
hudba v marketingové komunikaci
|
cs |
dc.subject |
music in advertising
|
en |
dc.subject |
music in marketing communications
|
en |
dc.title |
Projevy české kultury v televizní reklamě |
cs |
dc.title.alternative |
Music in Marketing Comunications |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the question of music and its place in marketing communications, especially in the commercial. In the theoretical part the thesis deals with music and its net-work-marketing communications and with the most common forms of music in marketing communications. Music in conjunction with advertising has a large amount of functions which are mostly developed in the theoretical part. In the practical part the thesis is describ-ing the functions of music it performs in selected spots and its impact on the recipients. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
25954
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|