dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Poledník, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T21:29:18Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T21:29:18Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23762
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá augmentovou realitou jakožto novým nástrojem interak-tivní komunikace s důrazem na praktické využití v marketingu. Cílem práce je popsat jed-notlivé druhy aplikací augmentové reality v marketingových komunikacích a zjistit, jakým způsobem je augmentová realita vnímána a přijímána populací, ve srovnání s jinými ko-munikačními formáty v rámci marketingu. Práce je dělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část se snaží obsáhnout definici, historický vývoj, technologické platformy a využití augmentové reality a její význam z pohledu teorie komunikace. Praktická část obsahuje ukázky využití augmentové reality v marketingových komunikacích a výzkum prostřednictvím focus group, který se snaží odpovědět na to, zda bude augmentová realita přijata jako běžný komunikační prostředek a zda jsou reklamní sdělení, prezentovaná jejím prostřednictvím, akceptovatelnější, než klasické reklamní formáty. |
cs |
dc.format |
79 s. (72 968 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2347002 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
augmentová realita
|
cs |
dc.subject |
virtuální realita
|
cs |
dc.subject |
gamifikace
|
cs |
dc.subject |
ambientní média
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
chytrý telefon
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
videomapping
|
cs |
dc.subject |
word-of-mouth
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
augmented reality
|
en |
dc.subject |
virtual reality
|
en |
dc.subject |
gamification
|
en |
dc.subject |
ambient media
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
smartphone
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
videomapping
|
en |
dc.subject |
word-of-mouth
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.title |
Augmentová realita - aplikace v marketingových komunikacích |
cs |
dc.title.alternative |
Augmented Reality - Application in Marketing Communications |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with augmented reality as a new tool for interactive communi-cation with emphasis on practical use in marketing. Its goal is to describe individual types of augmented reality applications in marketing communications and find out how is aug-mented reality perceived a accepted by the population in comparison with other communi-cation formats in marketing. The thesis is divided into theoretical and analytical parts. The theoretical part aims to cover the definition, historical development, technology platforms and use of augmented reality and its importance in terms of communication theory. The-practical part contains examples of using augmented reality in marketing communications and research through focus group that tries to answer whether will augment reality be ac-cepted as a normal means of communication and whether advertising messages presented-through it are more aceptable than traditional advertising formats. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32387
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|