Augmentová realita - aplikace v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Augmentová realita - aplikace v marketingových komunikacích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Poledník, Daniel
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:29:18Z
dc.date.available 2013-10-10T21:29:18Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23762
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá augmentovou realitou jakožto novým nástrojem interak-tivní komunikace s důrazem na praktické využití v marketingu. Cílem práce je popsat jed-notlivé druhy aplikací augmentové reality v marketingových komunikacích a zjistit, jakým způsobem je augmentová realita vnímána a přijímána populací, ve srovnání s jinými ko-munikačními formáty v rámci marketingu. Práce je dělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část se snaží obsáhnout definici, historický vývoj, technologické platformy a využití augmentové reality a její význam z pohledu teorie komunikace. Praktická část obsahuje ukázky využití augmentové reality v marketingových komunikacích a výzkum prostřednictvím focus group, který se snaží odpovědět na to, zda bude augmentová realita přijata jako běžný komunikační prostředek a zda jsou reklamní sdělení, prezentovaná jejím prostřednictvím, akceptovatelnější, než klasické reklamní formáty. cs
dc.format 79 s. (72 968 znaků) cs
dc.format.extent 2347002 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject augmentová realita cs
dc.subject virtuální realita cs
dc.subject gamifikace cs
dc.subject ambientní média cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject chytrý telefon cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject videomapping cs
dc.subject word-of-mouth cs
dc.subject focus group cs
dc.subject augmented reality en
dc.subject virtual reality en
dc.subject gamification en
dc.subject ambient media en
dc.subject sales promotion en
dc.subject smartphone en
dc.subject viral marketing en
dc.subject videomapping en
dc.subject word-of-mouth en
dc.subject focus group en
dc.title Augmentová realita - aplikace v marketingových komunikacích cs
dc.title.alternative Augmented Reality - Application in Marketing Communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with augmented reality as a new tool for interactive communi-cation with emphasis on practical use in marketing. Its goal is to describe individual types of augmented reality applications in marketing communications and find out how is aug-mented reality perceived a accepted by the population in comparison with other communi-cation formats in marketing. The thesis is divided into theoretical and analytical parts. The theoretical part aims to cover the definition, historical development, technology platforms and use of augmented reality and its importance in terms of communication theory. The-practical part contains examples of using augmented reality in marketing communications and research through focus group that tries to answer whether will augment reality be ac-cepted as a normal means of communication and whether advertising messages presented-through it are more aceptable than traditional advertising formats. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32387
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
poledník_2013_bp.pdf 2.238Mb PDF View/Open
poledník_2013_vp.pdf 53.28Kb PDF View/Open
poledník_2013_op.pdf 210.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account