Projekt propagačních aktivit a řešení komunikace s cestujícími u DSZO, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Červenková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T21:27:13Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T21:27:13Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23758
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá propagační aktivitou a komunikací s veřejností Dopravní společnosti Zlín ? Otrokovice s.r.o. Jejím cílem je zhodnotit současné propagační aktivity a na základě analýzy navrhnout propagační projekt společnosti. Diplomová práce má 3 části ? teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část je podkladem k řešení práce. Tvoří ji literární zdroje, které se zabývají marketingovou komu-nikací. V analytické části jsem uvedla současnou marketingovou komunikaci a SWOT ana-lýzu komunikačních aktivit. V projektové části jsem navrhla propagační kampaň, která je podrobena nákladové, rizikové a časové analýze. |
cs |
dc.format |
91 s. |
cs |
dc.format.extent |
9904038 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.title |
Projekt propagačních aktivit a řešení komunikace s cestujícími u DSZO, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Promotional Activities and Solution of Communication with the Passengers in DSZO, s.r.o. Project |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Charvátová, Taťána |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with promotional activity and communications with the public in Trans-portation company Zlín - Otrokovice s.r.o. Its goal is to evaluate the current promotional activities and by analyzing propose promotional project of company. The thesis is divided into three parts ? theoretical, analytical and project part. The theoreti-cal part is basis to solving work. It consists of a literary sources that deal with marketing communications. In the analytical part is analysis the current marketing communication and SWOT analysis of communication activities. In the project part is proposed a promotional campaign, which is subjected to cost, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29552
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account