Sportovní celebrity v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sportovní celebrity v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Kadlecová, Silvie
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:25:25Z
dc.date.available 2013-10-10T21:25:25Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23757
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na využití sportovních celebrit v reklamě a jejich vnímání příjemci. V teoretické části je definována reklama, zařazena do systému marketingových komunikací a je popsáno její členění, definován je také sportovní marketing a pojmy celebrita a sportovní celebrita. Praktická část je zaměřena na analýzu výzkumu vnímání sportovních celebrit recipienty (studenty), učinění závěrů na základě jeho výsledků a doporučení a rady pro tvorbu reklam se sportovními celebritami. cs
dc.format 65 s. (79 328 znaků) cs
dc.format.extent 2250158 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject celebrita cs
dc.subject sportovní celebrita cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sport cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject focus group cs
dc.subject percepce reklam cs
dc.subject celebrity en
dc.subject sport celebrity en
dc.subject advertising en
dc.subject sport en
dc.subject marketing research en
dc.subject focus group en
dc.subject perception of advertisements en
dc.title Sportovní celebrity v reklamě cs
dc.title.alternative Sports Celebrities in Advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor?s thesis focuses on the usage of sport celebrities in advertising and their perception by recievers. The theoretical part contains the definition of advertising, its classification in the marketing communications? system and description of its division, also the terms sport marketing, celebrity and sport celebrity are defined. Practical part focuses on the analysis of perception of sport celebrities by recipients (students) and making conclusions based on its results and recommendations and suggestions for creating advertisements with sport celebrities. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32323
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
kadlecová_2013_bp.pdf 2.145Mb PDF View/Open
kadlecová_2013_vp.pdf 50.56Kb PDF View/Open
kadlecová_2013_op.pdf 60.44Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account