Projekt marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Mikešová, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:14:42Z
dc.date.available 2013-10-10T21:14:42Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23745
dc.description.abstract Náplní diplomové práce je projekt marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou část. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci a její nástroje. Důraz je kladen také na situaci komunikačních aktivit na průmyslovém trhu, na kterém firma z velké části působí. V analytické části je představena firma, dále analyzována současná situace využívaných komunikačních aktivit, průzkum spokojenosti zákazníků a SWOT analýza. Součástí analytické části je projektová část, která obsahuje komunikační plán a určitá vhodná opatření, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace. cs
dc.format 101 s. (137 996 znaků) cs
dc.format.extent 3541166 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject B2B trh cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject B2B market en
dc.subject communication en
dc.subject communication plan en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Project of Marketing Communication in the Company Ideal Trade, Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Václavík, Jiří
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is the project marketing communication of the company Ideal Trade, Ltd. The work is divided into two parts - theoretical and analytical part. The theoretical one is focused on marketing communication and its tools. Emphasis I also placed on a situation of communication activities in an industrial market where company largely operates. In the analytical one is presented a company, further analyzed the current situation of communi-cation activities, customer satisfaction survey and SWOT analysis. The analytical part is also project part which includes a communication plan and certain appropriate measures in order to improve marketing communications. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29618
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
mikešová_2013_dp.pdf 3.377Mb PDF View/Open
mikešová_2013_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
mikešová_2013_op.doc 1.715Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account