Projekt marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Mikešová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T21:14:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T21:14:42Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23745
|
|
dc.description.abstract |
Náplní diplomové práce je projekt marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou část. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci a její nástroje. Důraz je kladen také na situaci komunikačních aktivit na průmyslovém trhu, na kterém firma z velké části působí. V analytické části je představena firma, dále analyzována současná situace využívaných komunikačních aktivit, průzkum spokojenosti zákazníků a SWOT analýza. Součástí analytické části je projektová část, která obsahuje komunikační plán a určitá vhodná opatření, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
101 s. (137 996 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3541166 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
B2B trh
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
B2B market
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication in the Company Ideal Trade, Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Václavík, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is the project marketing communication of the company Ideal Trade, Ltd. The work is divided into two parts - theoretical and analytical part. The theoretical one is focused on marketing communication and its tools. Emphasis I also placed on a situation of communication activities in an industrial market where company largely operates. In the analytical one is presented a company, further analyzed the current situation of communi-cation activities, customer satisfaction survey and SWOT analysis. The analytical part is also project part which includes a communication plan and certain appropriate measures in order to improve marketing communications. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29618
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account