Komunikační strategie edukačních aktivit Národního centra zahradní kultury v Kroměříži
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Bebjak, Marián
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T21:10:00Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T21:10:00Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23743
|
|
dc.description.abstract |
Témou diplomovej práce je komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži. Praktická časť opisuje komunikačnú stratégiu a marketing kultúry. Táto kapitola je ukončená metodologickou časťou a stanovením výskumných otázok práce. Praktická časť nás zoznamuje so súčasnou situáciou. Po uvedení do situácie, táto časť práce pokračuje konkurenčnou analýzou a marketingovým výskumom. Výskumné otázky sú následne overené pomocou analýzy výsledkov marketingového výskumu. Diplomová práce je zakončená projektovou časťou, ktorá obsahuje konkrétny návrh komunikačnej stratégie edukačných programov. |
cs |
dc.format |
79 s. |
cs |
dc.format.extent |
1833069 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikačná stratégia
|
cs |
dc.subject |
komunikačná kampaň
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
múzejná edukácia
|
cs |
dc.subject |
cieľová skupina
|
cs |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
culture marketing
|
en |
dc.subject |
museum education
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie edukačních aktivit Národního centra zahradní kultury v Kroměříži |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy of Educational Activities of The National Centre of Garden Culture in Kroměříž |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this thesis is communication strategy of educational activities of the National centre of garden culture in Kroměříž. The theoretical part describes communication strategy and culture marketing. This part is concluded by the methodology section and research questions for verification. The practical part includes information about the initial situation. After the introduction, this part of the thesis continues with the analysis of the competition and marketing research. The research questions are then verified by the analysis of the research results. The thesis is concluded by the project part which contains the specific concept of the communication strategy of the educational activities. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32426
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account