dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Koutná, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T20:59:07Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T20:59:07Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23730
|
|
dc.description.abstract |
Objektem analýzy diplomové práce je interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu a její vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců ve zvolené stavební firmě. Teoretická část vymezuje praktická východiska, náměty a metody v oblasti interní komunikace, firemní kultury, motivace a interních PR pro následnou analýzu a definování výzkumných otázek. Předmětem praktické části je identifikace stavební firmy, popis metodiky prováděného průzkumu, a to na základě kompilátu teoretické rešerše a praktického kontextu. Rozbor dat z realizovaných výzkumů, vyvození závěrů šetření s cílem nalézt relevantní odpovědi na výzkumné otázky. Obsahem projektové části je identifikace silných a slabých stránek vnitřního prostředí stavební firmy, včetně hrozeb a příležitostí a vypracování návrhu koncepce pro zefektivnění interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu v analyzované organizaci a při využití nástrojů PR. |
cs |
dc.format |
100 s. (113 910 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
10740153 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
interní PR
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
internal PR
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy |
cs |
dc.title.alternative |
Influence of Individual Forms of Internal PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of Company Employees |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this master's thesis is to analyse the internal communication in relation to the corporate culture and its effect on the attitudes and values of the employees of the selected construction company. The theoretical part defines the practical background, topics and methods in the area of internal communication, corporate culture, motivation, and internal PR for the purposes of the subsequent analysis and definition of the research questions. The practical part focuses on identifying the construction, describing the methodology of the conducted research which was based on compiling theoretical research and putting it in the practical context. The analysis of the data obtained through the conducted research and conclusions drawn in order to find the relevant answers to the research questions. The project part contains the identification of the strengths and weakness of the internal environment of the construction company, including the threats and opportunities, and the preparation of a proposal for a strategy to improve the effectiveness of the internal communication with a view to the organisation's corporate structure, using the instruments of the PR. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32497
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-16 |
|