Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kroupa, Martin
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:51:24Z
dc.date.available 2013-10-10T20:51:24Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23726
dc.description.abstract Vztahy s klíčovými partnery a vnímaná image patří k hodnotám, které významně ovlivňují dosažené cíle organizace. Tato bakalářská práce popisuje vývoj a integraci prostředků PR vybrané polygrafické společnosti. V souvislosti se strategickým rozvojem organizace ana-lyzuje současný stav PR a postoje partnerů v marketingovém výzkumu. Výsledky analýzy a potencionální témata trhu navrhují možnosti rozvoje komunikační strategie. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 2533960 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject public relations cs
dc.subject polygrafie cs
dc.subject tiskový trh cs
dc.subject stakeholder cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject asociace cs
dc.subject public relations en
dc.subject graphic arts en
dc.subject printing industry en
dc.subject stakeholder en
dc.subject analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject association en
dc.title Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace cs
dc.title.alternative Use of PR Tools in Company Communication Strategy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šuch, Ondřej
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated Key partner's relations and image are values significantly influence to achieve goals of company. This Bachelor's thesis describes development and integration of Public relations tools in printing company. In association with strategic company development, analyses contemporary state of public relations and partner's opinion in marketing research. The results of analysis and market potential suggest chance of communication strategy development. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32378
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
kroupa_2013_bp.pdf 2.416Mb PDF View/Open
kroupa_2013_vp.pdf 211.1Kb PDF View/Open
kroupa_2013_op.pdf 603.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account