Možnosti využití e-learningu pro vzdělávání v high-tech společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Mikulicová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T20:37:53Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T20:37:53Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23719
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití e-learningu pro vzdělávání v high-tech spo-lečnosti. Cílem této práce je hlavně určení školení vhodných pro elektronické vzdělávání. Pro stanovení výchozí situace je provedeno dotazníkové šetření, vyhotovena analýza fluk-tuace a SWOT analýza. Dále v praktické části najdeme analýzu trhu, vyhodnocení nejlepší nabídky, srovnání vynaložených finančních prostředků na elektronické a prezenční školení a nakonec časovou, nákladovou a rizikovou analýza projektu. |
cs |
dc.format |
99 s. |
cs |
dc.format.extent |
4902909 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
koučování
|
cs |
dc.subject |
elektronické kurzy
|
cs |
dc.subject |
b-learning
|
cs |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
coaching
|
en |
dc.subject |
electronic courses
|
en |
dc.subject |
blended learning
|
en |
dc.title |
Možnosti využití e-learningu pro vzdělávání v high-tech společnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Possibilities of Using E-learning for Education in High-tech Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světnický, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2013-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the possibilities of e-learning for education in high-tech company. The aim of this thesis is to determine the appropriate training for e-learning system. For the determination of initial situation is made questionnaire research, fluctuation analysis and SWOT analysis. In the practical part we can find a market analysis, assessment of the best offer, comparison of money spent on electronic and full-time training and then time, cost and risk analysis of the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29697
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account