Zaměstnanecký časopis společnosti PENAM jako nástroj interní komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zaměstnanecký časopis společnosti PENAM jako nástroj interní komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Kašíková, Iva
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:34:01Z
dc.date.available 2013-10-10T20:34:01Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23716
dc.description.abstract Práce pojednává o zaměstnaneckém časopise společnosti PENAM, jako součásti interní komunikace firmy. Zamýšlí se nad tím, zda je nositelem firemní kultury, posiluje hrdost a sounáležitost zaměstnanců k firmě a je nezbytnou součástí interní komunikace firmy. Práce nahlíží na tuto problematiku také z pohledu personalistů společnosti. cs
dc.format 65 s. (74 403 znaků) cs
dc.format.extent 2607714 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject společensky odpovědná firma cs
dc.subject zaměstnanecký časopis cs
dc.subject communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate image en
dc.subject public relations en
dc.subject socially responsible company en
dc.subject Employee journal en
dc.title Zaměstnanecký časopis společnosti PENAM jako nástroj interní komunikace cs
dc.title.alternative Employees's Journal of the PENAM Company as an Instrument of Internal Communication en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šuch, Ondřej
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with an employee journal of the PENAM Company as a part of the inter-nal communication. It discusses, whether this journal is a vehicle of corporate culture, whether it reinforces pride and sense of belonging of employees to the company, and whe-ther it is an essential part of the internal communication of the firm. The thesis looks at this issue also from the perspective of Human Resource officers of the company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32376
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
kašíková_2013_bp.pdf 2.486Mb PDF View/Open
kašíková_2013_vp.pdf 50.47Kb PDF View/Open
kašíková_2013_op.pdf 690.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account