Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Šilhavík, Jakub
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:29:08Z
dc.date.available 2013-10-10T20:29:08Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23710
dc.description.abstract Záměrem bakalářské práce je analýza alternativních marketingových strategií v hudebním průmyslu. Teoretická část popisuje hudbu, historii a principy fungování hudebního průmyslu a využití marketingového mixu v hudebním průmyslu. Praktická část analyzuje jednotlivé alternativní marketingové strategie a odlišnost vůči běžnému marketingu a propagaci hudebních nahrávek. Součástí praktické části je také nalezení obdobných strategií v českém hudebním průmyslu. Strategie jsou hodnoceny podle prodejnosti hudby a různých dalších dostupných údajů a faktorů. V závěru práce nabízí několik obecných doporučení pro marketing a propagaci hudebních nahrávek. cs
dc.format 61 s. (106 626 znaků) cs
dc.format.extent 1558848 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudba cs
dc.subject hudební průmysl cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject internet cs
dc.subject music en
dc.subject music industry en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing strategies en
dc.subject internet en
dc.title Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu cs
dc.title.alternative Alternative Marketing Strategies in the Music Industry en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is the analysis of alternative marketing strategies in the music industry. The theoretical part describes music, the history and principles of the music industry and the concept of marketing mix in the music industry. The analytic part analyses the individual alternative marketing strategies and the difference between common and alternative marketing strategies. Similar alternative strategies in Czech music industry are also part of the thesis. The strategies are evaluated based on the sales performance of the music and various other aspects. The thesis then provides several recommendations regarding music marketing and promotion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32337
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
šilhavík_2013_bp.pdf 1.486Mb PDF View/Open
šilhavík_2013_vp.pdf 52.03Kb PDF View/Open
šilhavík_2013_op.pdf 215.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account