dc.contributor.advisor |
Dytrt, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Hlaváčková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T20:22:49Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T20:22:49Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23704
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení společenské odpovědnosti společnosti Vodafone na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu. Práce je rozdělena na tři základní části, a to teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou popsány principy, vývoj a reporting společenské odpovědnosti firem. V další části je popsán a analyzován současný stav a úroveň společenské odpovědnosti. Nachází se zde dotazníkové šetření a SWOT analýza. Poslední část se zabývá navrženými dílčími projekty, které by mohly doplnit současné portfolio aktivit. |
cs |
dc.format |
91 s. |
cs |
dc.format.extent |
4643905 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
etický kodex
|
cs |
dc.subject |
výhody společenské odpovědnosti
|
cs |
dc.subject |
Vodafone
|
cs |
dc.subject |
social responsibility
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
code of ethics
|
en |
dc.subject |
benefits of corporate responsibility
|
en |
dc.subject |
Vodafone
|
en |
dc.title |
Projekt společenské odpovědnosti ve společnosti Vodafone CZ, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate Social Responsibility Project at Vodafone CZ, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomek, Hanuš |
|
dc.date.accepted |
2013-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to propose an improvement of social responsibility in Vodafone company, based on theoretical knowledge and analysis of the current state of affairs. The work is divided into three parts: theoretical part, analytical part and project part. The theoretical part describes the principles, development and reporting of corporate social responsibility. The next section describes and analyzes the present state of affairs and the level of social responsibility. It also contains a questionnaire survey and SWOT analysis. The concluding part deals with the proposed sub-projects that could complement the current portfolio of activities. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21444
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|