Projekt společenské odpovědnosti ve společnosti Vodafone CZ, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt společenské odpovědnosti ve společnosti Vodafone CZ, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dytrt, Zdeněk
dc.contributor.author Hlaváčková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:22:49Z
dc.date.available 2013-10-10T20:22:49Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23704
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení společenské odpovědnosti společnosti Vodafone na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu. Práce je rozdělena na tři základní části, a to teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou popsány principy, vývoj a reporting společenské odpovědnosti firem. V další části je popsán a analyzován současný stav a úroveň společenské odpovědnosti. Nachází se zde dotazníkové šetření a SWOT analýza. Poslední část se zabývá navrženými dílčími projekty, které by mohly doplnit současné portfolio aktivit. cs
dc.format 91 s. cs
dc.format.extent 4643905 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject společenská odpovědnost cs
dc.subject CSR cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject výhody společenské odpovědnosti cs
dc.subject Vodafone cs
dc.subject social responsibility en
dc.subject CSR en
dc.subject code of ethics en
dc.subject benefits of corporate responsibility en
dc.subject Vodafone en
dc.title Projekt společenské odpovědnosti ve společnosti Vodafone CZ, a.s. cs
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility Project at Vodafone CZ, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tomek, Hanuš
dc.date.accepted 2013-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to propose an improvement of social responsibility in Vodafone company, based on theoretical knowledge and analysis of the current state of affairs. The work is divided into three parts: theoretical part, analytical part and project part. The theoretical part describes the principles, development and reporting of corporate social responsibility. The next section describes and analyzes the present state of affairs and the level of social responsibility. It also contains a questionnaire survey and SWOT analysis. The concluding part deals with the proposed sub-projects that could complement the current portfolio of activities. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21444
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
hlaváčková_2013_dp.pdf 4.428Mb PDF View/Open
hlaváčková_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
hlaváčková_2013_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account