dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Jozifová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T20:21:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T20:21:50Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23703
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů, jež přináší online marketingové prostředí, a jejich propojením s cílem vytvořit co nejefektivnější komunikační rámec pro zvolenou firmu. V teoretické rovině zde budou popsány vybrané online prostředky a strategie včetně jejich kořenů v klasickém marketingovém pojetí. Důraz bude kladen na změny v oblasti marketingové komunikace, jež přinesl vývoj digitálních technologií. Praktická část je věnována podrobné analýze online prostředí, která vychází ze zvoleného teoretického rámce, a to z hlediska poptávky, konkurence a cílových skupin. V projektové rovině budou výstupy analýzy implementovány na konkrétní strategii a nastavení komunikačních prostředků v online prostředí pro vybranou firmu. |
cs |
dc.format |
93 s. (123 422) přílohy 15 s. |
cs |
dc.format.extent |
2503393 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
tvorba webu
|
cs |
dc.subject |
web 2.0
|
cs |
dc.subject |
online PR
|
cs |
dc.subject |
socialní média
|
cs |
dc.subject |
Inbound marketing
|
cs |
dc.subject |
Promotional mix
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
Search engine optimization
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
webdesign
|
en |
dc.subject |
web 2.0
|
en |
dc.subject |
PR online
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Inbound marketing
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační platformy pro firmu Sperkarstvi.cz v online prostředí |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal of a Communication Platform in Online Enviroment for the Sperkarstvi.cz Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master thesis focuses on the usage of online marketing tools. It particularly focuses on the combination of online marketing tools that creates the most effective framework of communication for the chosen company. On the theoretical level, concrete online media and strategies will be described, together with their roots in a classical marketing theory. Emphasis will be given to changes in the field of marketing communication caused by an emergence of digital technologies. The practical part is dedicated to a detailed online domain analysis based on a chosen framework in terms of demand, competition and target groups. On the project level, results of the analysis will be applied to a particular strategy and setting of communication tools in the online environment for a concrete company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26427
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|