Mobilní aplikace jako nástroj marketingových komunikací
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Vaňková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T20:10:53Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T20:10:53Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23702
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá využíváním mobilní aplikace Foursquare pro účely marketingové komunikace komerčních subjektů v České republice. První část práce shrnuje teoretická východiska v oblasti marketingových komunikací a mobilního marketingu. Druhá část pomocí analýzy komunikace konkrétních subjektů a výsledků průzkumného šetření mezi uživateli aplikace podává přehled o situaci ohledně využívání aplikace pro účely marketingové komunikace subjektů v České republice. Třetí část na získané poznatky navazuje vypracováním návrhu komunikační strategie, která aplikaci Foursquare využívá k propagaci konkrétního subjektu. |
cs |
dc.format |
85 stran |
cs |
dc.format.extent |
2773064 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
Foursquare
|
cs |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.subject |
mobile application marketing
|
en |
dc.subject |
Foursquare
|
en |
dc.title |
Mobilní aplikace jako nástroj marketingových komunikací |
cs |
dc.title.alternative |
Mobile Application as a Tool of Marketing Communications |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This final thesis deals with the use of mobile application Foursquare for the purposes of marketing communication of commercial companies in the Czech Republic. The first part of the thesis summarizes theoretical background in the field of marketing communications and mobile marketing. The second part analyses communication of particular companies and also the outcomes of a research among the users of Foursquare. This analysis provides an overview of the situation in the use of the application for marketing communication purposes in the Czech Republic. The last part builds on previous findings by creating a communication strategy that uses Foursquare for particular company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32471
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account