Mobilní aplikace jako nástroj marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mobilní aplikace jako nástroj marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Vaňková, Klára
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:10:53Z
dc.date.available 2013-10-10T20:10:53Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23702
dc.description.abstract Práce se zabývá využíváním mobilní aplikace Foursquare pro účely marketingové komunikace komerčních subjektů v České republice. První část práce shrnuje teoretická východiska v oblasti marketingových komunikací a mobilního marketingu. Druhá část pomocí analýzy komunikace konkrétních subjektů a výsledků průzkumného šetření mezi uživateli aplikace podává přehled o situaci ohledně využívání aplikace pro účely marketingové komunikace subjektů v České republice. Třetí část na získané poznatky navazuje vypracováním návrhu komunikační strategie, která aplikaci Foursquare využívá k propagaci konkrétního subjektu. cs
dc.format 85 stran cs
dc.format.extent 2773064 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject Foursquare cs
dc.subject mobile marketing en
dc.subject mobile application marketing en
dc.subject Foursquare en
dc.title Mobilní aplikace jako nástroj marketingových komunikací cs
dc.title.alternative Mobile Application as a Tool of Marketing Communications en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated This final thesis deals with the use of mobile application Foursquare for the purposes of marketing communication of commercial companies in the Czech Republic. The first part of the thesis summarizes theoretical background in the field of marketing communications and mobile marketing. The second part analyses communication of particular companies and also the outcomes of a research among the users of Foursquare. This analysis provides an overview of the situation in the use of the application for marketing communication purposes in the Czech Republic. The last part builds on previous findings by creating a communication strategy that uses Foursquare for particular company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32471
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
vaňková_2013_dp.pdf 2.644Mb PDF View/Open
vaňková_2013_vp.pdf 52.80Kb PDF View/Open
vaňková_2013_op.pdf 58.92Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account