Marketingová komunikace v segmentu hraček

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace v segmentu hraček

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Adámková, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:02:56Z
dc.date.available 2013-10-10T20:02:56Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23692
dc.description.abstract Diplomová práce je věnována problematice marketingové komunikace v segmentu hraček. Hlavním cílem práce je analýza vybraného propagačního příběhu v segmentu hraček a ná-sledný návrh optimálního komunikačního mixu. V teoretické části práce je provedena lite-rární rešerše dostupných zdrojů, pojednávajících o marketingovém mixu a marketingové komunikaci. Praktická část práce začíná ukázkou marketingové komunikace panenky Bar-bie. V praktické části diplomové práce je následně zpracována analýza konkurence panenky Barbie a její pozice na trhu hraček. Na analýzu tržní pozice navazuje průzkumná sonda vnímání marketingové komunikace panenky Barbie. Na základě výsledků průzkumné sondy, je v projektové části zpracován návrh optimální komunikační strategie panenky Barbie pro trh v České republice. cs
dc.format 89 s. (136 042 znaků) cs
dc.format.extent 5079737 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject dotazníková sonda cs
dc.subject narativní rozhovor cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marke-ting en
dc.subject personal selling en
dc.subject sales promotion en
dc.subject sponsorship en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject narrative inter-view en
dc.title Marketingová komunikace v segmentu hraček cs
dc.title.alternative Marketing Communication in the Toy Industry en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issues of marketing communication in the toy segment. The es-sential target of the thesis is the analysis of the selected promotional toy story segment and consequently the proposal of the optimal solution in the communication mix. The theoreti-cal part of the thesis contains a literature research of the available sources dealing with marketing and communication mix. The practical part of the thesis begins with the example of the Barbie doll?s marketing communication. In the practical part of the thesis is con-sequently processed the analysis of the competition Barbie doll and the competitive positi-ons on the toy market. This market analysis is followed by the questionnaire survey of the perception in the Barbie doll?s marketing communication. The optimal communication strategy for Barbie doll market in the Czech Republic is based on the results of the questi-onnaire survey. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32483
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
adámková_2013_dp.pdf 4.844Mb PDF View/Open
adámková_2013_vp.pdf 50.19Kb PDF View/Open
adámková_2013_op.pdf 57.31Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account