dc.contributor.advisor |
Holešovský, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Plevová, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T20:01:22Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T20:01:22Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23691
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce ?Supervize jako nástroj učící se organizace? se zabývá problematikou překážek a limitů, které brání ve využívání supervize v organizacích poskytujících sociální služby a jejího možného nevyužitého potenciálu. Teoretická část se zabývá supervizí, jejím pojetím a možnostmi, které nabízí, syndromem vyhoření a sociálními službami obecně. Práce se také věnuje požadavkům na supervizora v sociálních službách a legislativnímu zakotvení supervize. Praktickou část jsem věnovala otázce: Jak jsou využívány možnosti supervize vedoucími pracovníky v organizacích, které pracují v oblasti pomáhajících profesí? Cílem výzkumu bylo poukázat na komplikace, překážky a problémy se zaváděním a využíváním supervize do organizací sociálních služeb. |
cs |
dc.format |
65s (100 465 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
781711 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Supervize
|
cs |
dc.subject |
supervizor
|
cs |
dc.subject |
supervidovaný
|
cs |
dc.subject |
sociální služba
|
cs |
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
kontrakt
|
cs |
dc.subject |
sociální pracovník
|
cs |
dc.subject |
Supervision
|
en |
dc.subject |
Supervisor
|
en |
dc.subject |
Supervised
|
en |
dc.subject |
Social Service
|
en |
dc.subject |
Burnout Syndrom
|
en |
dc.subject |
Contract
|
en |
dc.subject |
Social Worker
|
en |
dc.title |
Supervize jako nástroj učící se organizace |
cs |
dc.title.alternative |
Supervision as a Tool of Self-Learning Organization |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2013-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis "Supervision as a Support of Learning Organization" deals with the obstacles and limitations that prevent the use of supervision in organizations providing social services and its possible non-recoverable potential. The theoretical part is talking about supervision, its conception and the possibilities of its offers, burnout syndrom and social services in general. The work also deals with the requi-rements for supervisor in social services and law system of supervision. The practical part is devoted to the question: How are the possibilities of supervision used by managers in organizations that work in the helping professions? The research objective was to highlight the complications, obstacles and problems in the implementation and use of supervision in the organization of social services. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení netržních a sociálních služeb |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Non-Profit and Social Services Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
32416
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|