Spotřebitelské chování segmentu zlínských seniorů v oblasti potravin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování segmentu zlínských seniorů v oblasti potravin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Schwachová, Vlasta
dc.date.accessioned 2013-10-10T19:50:01Z
dc.date.available 2013-10-10T19:50:01Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23679
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na problematiku nákupního chování spotřebitelského segmentu zlínských seniorů v oblasti potravin. Teoretická část práce se zabývá funkcí maloobchodu, spotřebním chováním, segmentací trhu, procesem stárnutí populace a specifickým segmentem cílové skupiny seniorů. Praktická část je věnována existujícím výzkumům seniorské generace, analýze maloobchodních prodejen ve Zlínském kraji a kvantitativnímu šetření zaměřenému na nalezení klíčových faktorů pro rozpoznání nákupního chování zlínských seniorů. V projektové části práce je uveden návrh doporučení pro přijetí nového konceptu prodeje potravin, včetně komunikace zacílené na seniory jako zákazníky maloobchodu. cs
dc.format 115 s. cs
dc.format.extent 4710505 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject senior cs
dc.subject quantitative research en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject retail en
dc.subject consumer en
dc.subject segmentation en
dc.subject senior en
dc.title Spotřebitelské chování segmentu zlínských seniorů v oblasti potravin cs
dc.title.alternative Consumer Behaviour of the Segment of Senior Citizens of Zlín in the Field of Foodstuffs en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma work is focused on the problematic of the shopping behaviour of the consumer segment of the retired people within the region of Zlin in the field of foodstuffs. The theoretical part deals with the function of the retail trade, consumer behaviour, market segmentation, aging process of the population and the specific segment of the target group of the retired people. The practical part is devoted to the existing surveys of the generation of the retired people, analysis of the outlet shops in the region of Zlin and application of the quantitative surveys focused on finding the key factors to recognize the shopping behaviour of the pensioners of the region of Zlin. In the project part there is a suggestion for the acceptance of a new concept in the sale of foodstuffs, including the communication targeted on the retired people as customers of retail shops. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32518
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-16


Files in this item

Files Size Format View
schwachová_2013_dp.pdf 4.492Mb PDF View/Open
schwachová_2013_vp.pdf 53.80Kb PDF View/Open
schwachová_2013_op.pdf 54.68Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account