Marketingový výzkum B2B firem v praxi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový výzkum B2B firem v praxi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Neckařová, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-10T19:49:05Z
dc.date.available 2013-10-10T19:49:05Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23678
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá otázkami marketingového výzkumu tak, jak jej využívají v praxi B2B firmy - v jakých situacích firmy výzkumy využívají, jak postupují a jak využívají v praxi výsledky výzkumů. V teoretické části je uvedena charakteristika B2B trhů a B2B marketingového výzkumu, navazují typická využití a aplikace v B2B prostředí. V rámci praktické části jsou nastíněny nejčastější situace a výzkumná řešení, která B2B firmy volí. Následuje hlubší analýza konkrétních situací, které byly probírány v rámci hloubkových rozhovorů v B2B firmách. Analýza identifikuje kritická místa, která brání B2B firmám marketingový výzkum plně využít. cs
dc.format 55 s. (105 555 znaků). cs
dc.format.extent 1711293 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject B2B výzkum cs
dc.subject B2B trhy cs
dc.subject průmyslové trhy cs
dc.subject kvalitativní průzkum cs
dc.subject hloubkové rozhovory cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject B2B research en
dc.subject B2B markets en
dc.subject industrial markets en
dc.subject qualitative research en
dc.subject in-depth interviews en
dc.title Marketingový výzkum B2B firem v praxi cs
dc.title.alternative Marketing Research in B2B Companies in Practice en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issues of marketing research as used in practice in B2B companies - in what situations do firms use the research, how they proceed and how they use research findings in practice. The theoretical part characterizes B2B markets and B2B marketing research, followed by typical uses and applications in the B2B environment. The practical section outlines the most common situations and research solutions chosen in B2B companies, followed by a deeper analysis of specific situations that were discussed in in-depth interviews in B2B companies. The analysis identifies bottlenecks that prevent B2B companies to take full advantage of marketing research. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32383
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
neckařová_2013_bp.pdf 1.632Mb PDF View/Open
neckařová_2013_vp.pdf 50.67Kb PDF View/Open
neckařová_2013_op.pdf 51.99Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account