Vliv interních eventů na spokojenost zaměstnanců

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv interních eventů na spokojenost zaměstnanců

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Brátová, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-10-10T19:44:16Z
dc.date.available 2013-10-10T19:44:16Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23673
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o vlivu interních eventů na spokojenost zaměstnanců. V první části se snaží objasnit základní teoretické principy. Představuje event jako jeden z nástrojů komunikačního mixu, následně pojednává o spokojenosti zaměstnanců a faktorech, které ji ovlivňují. Cílem celé práce je pak spojit tato dvě témata a v praktické části pomocí kvalitativního výzkumu zjistit, zda mají interní eventy vliv na spokojenost zaměstnanců, jejich loajalitu a výkon a zda přispívají k celkové pohodě na pracovišti. cs
dc.format 59 s. (90 198 znaků) cs
dc.format.extent 16828612 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject spokojenost zaměstanců cs
dc.subject výkonnost cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject corporate culture en
dc.subject employee satisfaction en
dc.subject performance en
dc.subject loyalty en
dc.title Vliv interních eventů na spokojenost zaměstnanců cs
dc.title.alternative Influence of Internal Events on Employee Satisfaction en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chvojka, Jiří
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the influence of internal events on employee satisfaction. The first part clarifies basic teoretical principles. It presents an event as a part of marketing mix then it concerns about employee satisfaction and about factors which have influenced it. The aim of the whole work is to connect these two topics and with the help of quality research in the practical part to discover if the internal events have an impact on employee satisfaction, loyalty and performance and if they contribute to the entire well-being at workplace. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32315
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
brátová_2013_bp.pdf 16.04Mb PDF View/Open
brátová_2013_vp.pdf 209.7Kb PDF View/Open
brátová_2013_op.pdf 56.30Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account