Analýza zákazníků a marketingové komunikace firmy Fruněk Inox s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Milička, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Miškaříková, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T19:20:54Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T19:20:54Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23664
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na zpracování analýzy zákazníků a marketingové komunikace firmy Fruněk Inox s.r.o. Je složena ze dvou částí. Teoretická část je zaměřena především na služby, marketingový komunikační mix a komunikační plán. Obsahem praktické části jsou základní údaje o firmě, analýza zákazníků na základě vyhodnocení obratu, rozbor dosavadních marketingových komunikačních aktivit a návrhy změn. Cílem této práce je tedy provézt analýzu cílových zákazníků vzhledem k obratům a navrhnout ideální skladbu marketingových komunikačních aktivit. |
cs |
dc.format |
72 s., 8 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
6803722 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
analýza zákazníků
|
cs |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication plan
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
customer analysis
|
en |
dc.title |
Analýza zákazníků a marketingové komunikace firmy Fruněk Inox s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Customer and Marketing Communication Analysis of the FRUNĚK INOX Company. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2013-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on customer analysis and evaluation of different kinds of marketing communication used by Fruněk Inox Company. It is divided into two parts. Theoretical part is especially focused in services, marketing communication mix and marketing communication plan. The practical part includes the description of company, customer analysis a breakdown of marketing communication activities and proposals for changes. The main aim of this thesis is make customer analysis and suggest ideal composition of marketing communication activities. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32589
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account