Analýza zákazníků a marketingové komunikace firmy Fruněk Inox s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákazníků a marketingové komunikace firmy Fruněk Inox s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Milička, Pavel
dc.contributor.author Miškaříková, Alena
dc.date.accessioned 2013-10-10T19:20:54Z
dc.date.available 2013-10-10T19:20:54Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23664
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na zpracování analýzy zákazníků a marketingové komunikace firmy Fruněk Inox s.r.o. Je složena ze dvou částí. Teoretická část je zaměřena především na služby, marketingový komunikační mix a komunikační plán. Obsahem praktické části jsou základní údaje o firmě, analýza zákazníků na základě vyhodnocení obratu, rozbor dosavadních marketingových komunikačních aktivit a návrhy změn. Cílem této práce je tedy provézt analýzu cílových zákazníků vzhledem k obratům a navrhnout ideální skladbu marketingových komunikačních aktivit. cs
dc.format 72 s., 8 s. příloh cs
dc.format.extent 6803722 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject služby cs
dc.subject analýza zákazníků cs
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject marketing communication plan en
dc.subject services en
dc.subject customer analysis en
dc.title Analýza zákazníků a marketingové komunikace firmy Fruněk Inox s.r.o. cs
dc.title.alternative Customer and Marketing Communication Analysis of the FRUNĚK INOX Company. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2013-05-30
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on customer analysis and evaluation of different kinds of marketing communication used by Fruněk Inox Company. It is divided into two parts. Theoretical part is especially focused in services, marketing communication mix and marketing communication plan. The practical part includes the description of company, customer analysis a breakdown of marketing communication activities and proposals for changes. The main aim of this thesis is make customer analysis and suggest ideal composition of marketing communication activities. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32589
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
miškaříková_2013_bp.pdf 6.488Mb PDF View/Open
miškaříková_2013_vp.pdf 496.3Kb PDF View/Open
miškaříková_2013_op.pdf 458.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account