Corporate Citizenship a jeho využití při budování image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Corporate Citizenship a jeho využití při budování image značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Vlková, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-10T18:53:23Z
dc.date.available 2013-10-10T18:53:23Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23644
dc.description.abstract Práce se zabývá především analýzou, hodnocením a propojením jednotlivých prvků Corpo-rate Citizenship zvolené firmy s image značky a její komunikací. Teoretická část definuje a objasňuje jednotlivé prvky hlavního tématu, image a problematiku B2B trhů. Praktická část se kromě zmíněného zaměřuje na výzkum postoje komunity k firmě a jejich porovnání v rámci nadnárodního charakteru. V projektové části jsou již ke zjištěným nedostatkům navrhovaná řešení. cs
dc.format 85, 134 324 znaků cs
dc.format.extent 2524192 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject corporate citizenship cs
dc.subject B2B cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject image cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject corporate citizenship en
dc.subject B2B en
dc.subject marketing en
dc.subject communications en
dc.subject brand en
dc.subject image en
dc.subject research en
dc.title Corporate Citizenship a jeho využití při budování image značky cs
dc.title.alternative Corporate Citizenship and Its Use in the Building of Brand Image en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the analysis, evaluation and connecting various elements of corporate citizenship of a chosen company with its image and communications. The theoretical part defines and clarifies different elements of the main scheme, image and problems of B2B markets. Practical part is in addition focusing on community atitudes towards the company and comparing them in supranational character. The project part defines solutions to the identified imperfection. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32473
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
vlková_2013_dp.pdf 2.407Mb PDF View/Open
vlková_2013_vp.pdf 54.83Kb PDF View/Open
vlková_2013_op.pdf 330.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account