Internetová generace jako cílová skupina značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetová generace jako cílová skupina značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Bradáčová, Andrea
dc.date.accessioned 2013-10-10T18:46:24Z
dc.date.available 2013-10-10T18:46:24Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23637
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje komunikaci značky k internetové generaci jako své cílové skupině. V teoretické části jsou shrnuty východiska z oblastí historického vývoje generací, komunikace značky s internetovou generací a sociálních médií jako nástroji pro marketing. Praktická část se zabývá analýzou dosavadní online komunikace na sociálních médiích vybrané značky a srovnání s konkurencí. Výsledkem je SWOT analýza a profil cílové skupiny. Projekt je zaměřen na návrh strategie pro komunikaci značky s cílovou skupinou skrze sociální média a konkrétní kampaně. cs
dc.format 89 s. (112 172 znaků) cs
dc.format.extent 3051203 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetová generace cs
dc.subject značka cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject internet generation en
dc.subject brand en
dc.subject social media en
dc.subject target group en
dc.subject online communication en
dc.title Internetová generace jako cílová skupina značky cs
dc.title.alternative Internet Generation as a Target Group of a Brand en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with brand communication in regards to its target group, the In-ternet generation. The theoretical section summarizes the background of the historical ge-neration development, communication of brands to the internet generation and of social media as a vehicle for marketing. The practical section is devoted to the analysis of social media communication of selected brands and their comparison with competitors. The re-sults are presented in the SWOT analysis and target group profile. Lastly, the project secti-on proposes suggestions for the brand's communication to the target group through social media and specific campaigns. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32429
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
bradáčová_2013_dp.pdf 2.909Mb PDF View/Open
bradáčová_2013_vp.pdf 75.02Kb PDF View/Open
bradáčová_2013_op.pdf 54.54Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account