Marketingová komunikace řeznictví Globus

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace řeznictví Globus

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Holečková, Marcela
dc.date.accessioned 2013-10-10T18:38:24Z
dc.date.available 2013-10-10T18:38:24Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23631
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací obchodního řetězce Globus. Cílem je připravit návrh strategie a komunikačního mixu pro řeznictví, která tento řetězec ve svých hypermarketech provozuje. Celkové téma této práce je reakcí na aktuální trend v komunikaci maloobchodních řetězců a to čerstvost a kvalitu potravin. Teoretická část je věnována vymezení klíčových pojmů jako značka, privátní značka, cho-vání zákazníka a komunikačnímu mixu obvyklému pro maloobchodní řetězce. V praktické části je rozsáhlá analýza stanovených konkurentů, které zasahuje jak jejich produktový mix, tak i marketingové nástroje. Fakta zjištěná v analýze jsou podpořena kvalitativním výzkumem se zákazníky hypermarketů Globus. Projektová část pak pracuje s konkrétním návrhem na komunikační mix, který bude odpovídajícím způsobem reprezentovat řeznictví Globus a zajistí nejen obecnou informovanost, ale i akvizici nových zákazníků, kteří v současné době preferují jiná nákupní místa. cs
dc.format 81 s. (138.758 znaků) cs
dc.format.extent 3498227 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject privátní značka cs
dc.subject obchodní řetězec cs
dc.subject řeznictví cs
dc.subject marketingový a komunikační mix cs
dc.subject analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject vlastní výroba cs
dc.subject positioning cs
dc.subject brand en
dc.subject private label en
dc.subject retail chain en
dc.subject butchers en
dc.subject marketing and communication mix en
dc.subject analysis en
dc.subject competitors en
dc.subject own production and positioning en
dc.title Marketingová komunikace řeznictví Globus cs
dc.title.alternative Marketing Communications of the Globus Butchery en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated This dissertation deals with marketing communications of Globus retail chain. Its aim is to draft a strategy and communication mix for the butchers that operate in Globus hypermar-kets. The overall theme of the thesis is the response to current communication trends of retail chains, which are freshness and food quality. The theoretical part is focusing on definition of key terms such as brand, private label, customer behaviour and communication mix, common for retail chains. Practical part con-sists of an extensive analysis of selected competitors, who are affected by their product mix, as well as marketing tools. Presented facts and figures are verified data from qualita-tive research with Globus hypermarkets customers. The following project part is working with concrete communication mix proposal that will adequately represent Globus butchers and will ensure the general customer awareness as well as acquisition of new customers, who currently prefer another retail chain. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32492
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
holečková_2013_dp.pdf 3.336Mb PDF View/Open
holečková_2013_vp.pdf 52.57Kb PDF View/Open
holečková_2013_op.pdf 53.95Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account