dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Holečková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T18:38:24Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T18:38:24Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23631
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací obchodního řetězce Globus. Cílem je připravit návrh strategie a komunikačního mixu pro řeznictví, která tento řetězec ve svých hypermarketech provozuje. Celkové téma této práce je reakcí na aktuální trend v komunikaci maloobchodních řetězců a to čerstvost a kvalitu potravin. Teoretická část je věnována vymezení klíčových pojmů jako značka, privátní značka, cho-vání zákazníka a komunikačnímu mixu obvyklému pro maloobchodní řetězce. V praktické části je rozsáhlá analýza stanovených konkurentů, které zasahuje jak jejich produktový mix, tak i marketingové nástroje. Fakta zjištěná v analýze jsou podpořena kvalitativním výzkumem se zákazníky hypermarketů Globus. Projektová část pak pracuje s konkrétním návrhem na komunikační mix, který bude odpovídajícím způsobem reprezentovat řeznictví Globus a zajistí nejen obecnou informovanost, ale i akvizici nových zákazníků, kteří v současné době preferují jiná nákupní místa. |
cs |
dc.format |
81 s. (138.758 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3498227 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
privátní značka
|
cs |
dc.subject |
obchodní řetězec
|
cs |
dc.subject |
řeznictví
|
cs |
dc.subject |
marketingový a komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
vlastní výroba
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
private label
|
en |
dc.subject |
retail chain
|
en |
dc.subject |
butchers
|
en |
dc.subject |
marketing and communication mix
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
competitors
|
en |
dc.subject |
own production and positioning
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace řeznictví Globus |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communications of the Globus Butchery |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation deals with marketing communications of Globus retail chain. Its aim is to draft a strategy and communication mix for the butchers that operate in Globus hypermar-kets. The overall theme of the thesis is the response to current communication trends of retail chains, which are freshness and food quality. The theoretical part is focusing on definition of key terms such as brand, private label, customer behaviour and communication mix, common for retail chains. Practical part con-sists of an extensive analysis of selected competitors, who are affected by their product mix, as well as marketing tools. Presented facts and figures are verified data from qualita-tive research with Globus hypermarkets customers. The following project part is working with concrete communication mix proposal that will adequately represent Globus butchers and will ensure the general customer awareness as well as acquisition of new customers, who currently prefer another retail chain. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32492
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|