dc.contributor.advisor |
Hladíková, Jiřina
|
|
dc.contributor.author |
Bognerová, Anděla
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T06:12:01Z |
|
dc.date.available |
2016-04-20T23:00:24Z |
|
dc.date.issued |
2006-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2362
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, jejichž potřeby pramení z jejich postižení rozumového, smyslového, tělesného, sociálního a souběžně se u nich vyskytne specifická porucha učení, která se promítá do sféry sociální i pedagogické. Práce se dále věnuje nápravným metodám specifických poruch učení. |
cs |
dc.format |
52 s. |
cs |
dc.format.extent |
412140 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2016 |
|
dc.subject |
Školní docházka
|
cs |
dc.subject |
vývoj dítěte
|
cs |
dc.subject |
vývojové zvláštnosti
|
cs |
dc.subject |
speciální vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
sociální prostředí
|
cs |
dc.subject |
emocionální poruchy
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
problémová rodina
|
cs |
dc.subject |
špatná adaptace
|
cs |
dc.subject |
odchylky chování
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
reedukace
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
metody
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
sociokulturní začlenění
|
cs |
dc.subject |
School attendance
|
en |
dc.subject |
evolution of child
|
en |
dc.subject |
peculiarities of evolution
|
en |
dc.subject |
speciál education needs
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
defects od education
|
en |
dc.subject |
social surroudings
|
en |
dc.subject |
emotional defects
|
en |
dc.subject |
nationalization
|
en |
dc.subject |
problematic family
|
en |
dc.subject |
bad adaptation
|
en |
dc.subject |
deviation of behaviour
|
en |
dc.subject |
specific defects of education
|
en |
dc.subject |
rieducation
|
en |
dc.subject |
diagnosis
|
en |
dc.subject |
methods
|
en |
dc.subject |
trachet
|
en |
dc.subject |
cosiocultural integration
|
en |
dc.title |
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami |
cs |
dc.title.alternative |
Pupils with special educational needs |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Přinosilová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2006-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The essy deals with pupils with speciál educational needs whose needs spring from thein hadycap of sens, rational, social and paralely to handicap are found speciál defekt of education, which imagines to the spere social and pedagogical. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4462
|
|
dc.date.assigned |
2005-04-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
mentálně postižené děti
|
cs |
local.subject |
tělesně postižené děti
|
cs |
local.subject |
children with mental disabilities
|
en |
local.subject |
children with physical disabilities
|
en |