Marketing a propagace Základní školy a mateřské školy Basic, o. p. s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace Základní školy a mateřské školy Basic, o. p. s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Přikrylová, Ema
dc.date.accessioned 2013-10-10T18:35:22Z
dc.date.available 2013-10-10T18:35:22Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23627
dc.description.abstract Tato diplomová práce obsahuje teoretický úvod do problematiky českého školství a do marketingu školství. Zároveň se zabývá i marketingem služeb a neziskových organizací, protože z nich marketing školství vychází. V analytické části je proveden výzkum mezi rodiči žáků základní školy Basic a jsou zjištěny jejich postoje ke škole. Na základě zjištěných informací je v projektové části sestaven konkrétní plán propagace školy. cs
dc.format 76 s. (101 358 znaků) cs
dc.format.extent 3229429 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject systém vzdělávání cs
dc.subject školství v ČR cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject marketing školství cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing neziskových organizací cs
dc.subject public relations cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject educational system en
dc.subject education in Czech Republic en
dc.subject primary school en
dc.subject education marketing en
dc.subject services marketing en
dc.subject non-profit marketing en
dc.subject public relations en
dc.subject fundraising en
dc.title Marketing a propagace Základní školy a mateřské školy Basic, o. p. s. cs
dc.title.alternative Marketing and Promotion of the Basic, o. p. s. Primary and Nursery School en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated This master thesis includes theoretical introduction into the Czech educational system and marketing for schools. Because education is a service and it is provided by non-profit or-ganizations, this work also deals with their marketing specifics. The analytical part contains of a survey among parents of elementary school Basic students and it?s searching for their attitudes towards school. The project part is based on the information gathered and consists of a concrete plan of promotion of the school. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32462
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
přikrylová_2013_dp.pdf 3.079Mb PDF View/Open
přikrylová_2013_vp.pdf 52.28Kb PDF View/Open
přikrylová_2013_op.pdf 214.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account