dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kyselová, Regina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T18:33:22Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T18:33:22Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23625
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu služeb u neziskových organizací působících v oblasti cestovního ruchu. Teoretická část se opírá o východiska marketingu, marketingového a komunikačního mixu a také marketingového výzkumu v tomto specifickém odvětví s ohledem na nekomerční charakter produktu, v tomto případě poskytované služby. V závěru teoretické části práce je vymezen metodologický postup a jsou zde definovány výzkumné otázky. Praktická část diplomové práce je zaměřena na charakteristiku profesní organizace A.T.I.C. ČR, která je předmětem zkoumání. Jsou zde obsaženy informace o stávajících komunikačních aktivitách asociace, cílových skupinách a postavení na trhu. Metodická část je pak věnována situační analýze SWOT a analýze webových stránek s ohledem na výsledky vlastního marketingového průzkumu. Závěr této části praktické práce zahrnuje souhrnné informace a primární data získaných prostřednictvím dotazníkového šetření a vlastních analýz. Na základě těchto údajů jsou navrhnuty priority a postupy vhodné k vytvoření efektivní komunikační strategie A.T.I.C. ČR s ohledem na vlastní propagaci a také propagaci členských turistických informačních center. Veškerá získaná primární data a souhrnné informace z praktické části diplomové práce se odráží v navrhovaném projektu, jehož cílem je nejen zvýšit povědomí o organizaci A.T.I.C. ČR, ale také zajištění propagace vlastní činnosti a aktivit svých členů. |
cs |
dc.format |
97 s. (117 576 znaků bez mezer |
cs |
dc.format.extent |
1847713 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Asociace turistických informačních center České republiky (A. T. I. C. ČR) |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy of the Association of Tourist Information Centres of the Czech Republic (A. T. I. C. CR) |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2013-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with marketing services for non-profit organizations working in the field of tourism. The theoretical part is based on the basis of marketing, marketing and communica-tion mix and also on marketing research in this specific sector, with regards to the non-commercial nature of the product, in this case, services provided. A methodological approach and research questions are defined at the end of the theoretical part. The practical part of the thesis focuses on the characteristics of A.T.I.C. ČR ? a professional organization. This organization is the subject of an investigation; this part also contains information about current communication activities of the association, about target groups and its position in the market. The methodical part is devoted to the situational SWOT analysis and an analysis of the web pages with regards to the results of its own marketing survey. The conclusion of the practical part includes a summary of information and primary data obtained by a questionnaire and own analyses. Based on this data, appropriate priorities and procedures are suggested in order to create an effective communication strategy of A.T.I.C. ČR with regards to self-promotion and also the promotion of member tourist information centres. All data obtained and the summary of information from the practical part of the thesis is reflected in the proposed project whose aim is not only raise awareness about the organization A.T.I.C. ČR but also ensure the promotion of its activities and activities of its members. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32500
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|