Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vašková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Kolářová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T06:11:54Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T06:11:54Z |
|
dc.date.issued |
2005-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2361
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je analýza propagace jednotlivých konkurenčních firem na trhu s diabetickou a ortopedickou obuví v Evropě a Asii. Této analýze předcházela identifikace jednotlivých konkurenčních firem na základě dostupných informací z internetových stránek a interních zdrojů firmy Baťa. Analýza propagace je provedena na základě informací dostupných potenciálnímu zákazníkovi, tj. na základě hodnocení propagačních materiálů a internetových prezentací samotných firem. Jako kritéria hodnocení byla volena především grafická a estetická stránka propagace a také ucelenost a úplnost informací, které z výše uvedených médií může zákazník získat. |
cs |
dc.format |
87 s., 15 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1056039 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
diabetická obuv
|
cs |
dc.subject |
ortopedická obuv
|
cs |
dc.subject |
analýza katalogů
|
cs |
dc.subject |
konkurenční značky
|
cs |
dc.subject |
cukrovka
|
cs |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
diabetic shoes
|
en |
dc.subject |
orthopaedic shoes
|
en |
dc.subject |
cataloque analysis
|
en |
dc.subject |
competitor's trademarks
|
en |
dc.subject |
diabetes
|
en |
dc.title |
Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii |
cs |
dc.title.alternative |
Diabetic and orthopaedic shoes promotion analysis in the field of competitor's trademarks in Europe and Asia |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-01-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to analyse the forms of promotion of different companies which operate on the market with diabetic and orthopedical shoes in Europe and Asia. This analysis was preceded by identification of these companies with the help of internet presentations and internal information of Bata company. Analysis of propagation is carried out on the basis of information which can be obtained by potentional customer (evaluation of prospects and cataloques and www sites). As far as criteria that were used for analysing, the emphasis was put on the visual expression, completeness and integrity of accessible information. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2502
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account