Zpětná vazba absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zpětná vazba absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Ančincová, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-10T18:05:58Z
dc.date.available 2013-10-10T18:05:58Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23609
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je získat zpětnou vazbu bývalých absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín a analyzovat její výsledky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsáno prostředí školy, převážně její zákazníci a klienti, definován marketingový výzkum a jeho jednotlivé kroky. Dále jsou charakterizovány metody marketingového výzkumu a základní metody sběru primárních dat. Podrobněji je popsáno online dotazování a tvorba dotazníku. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku firmy, je proveden marketingový výzkum formou dotazníků a analýza výsledků. V závěru práce jsou na základě výsledků dotazníkového šetření navržena možná doporučení pro školu. cs
dc.format 112 s. cs
dc.format.extent 3158969 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prostředí školy cs
dc.subject absolvent cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject online dotazování cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject environment of school en
dc.subject graduate en
dc.subject marketing research en
dc.subject online interviewing en
dc.subject questionnaire en
dc.title Zpětná vazba absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín cs
dc.title.alternative Feedback of Bachelor's Degree Programme Graduates at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to obtain feedback of former bachelor's degree programme graduates at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlín and to analyse its results. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the environment of school, especially its customers and clients, and defines marketing research and its steps. Methods of marketing research and basic methods of collecting primary data are characterized. A detailed description of online interviewing and devising a questionnaire is described. The practical part is focused on characteristics of the company, marketing research is carried out via the questionnaire and results are analyzed. In conclusion, recommendations for school are proposed according to the results of the survey. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32638
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
ančincová_2013_bp.pdf 3.012Mb PDF View/Open
ančincová_2013_vp.pdf 679.6Kb PDF View/Open
ančincová_2013_op.pdf 724.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account