Zpětná vazba absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Ančincová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T18:05:58Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T18:05:58Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23609
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je získat zpětnou vazbu bývalých absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín a analyzovat její výsledky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsáno prostředí školy, převážně její zákazníci a klienti, definován marketingový výzkum a jeho jednotlivé kroky. Dále jsou charakterizovány metody marketingového výzkumu a základní metody sběru primárních dat. Podrobněji je popsáno online dotazování a tvorba dotazníku. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku firmy, je proveden marketingový výzkum formou dotazníků a analýza výsledků. V závěru práce jsou na základě výsledků dotazníkového šetření navržena možná doporučení pro školu. |
cs |
dc.format |
112 s. |
cs |
dc.format.extent |
3158969 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prostředí školy
|
cs |
dc.subject |
absolvent
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
online dotazování
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
environment of school
|
en |
dc.subject |
graduate
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
online interviewing
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Zpětná vazba absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Feedback of Bachelor's Degree Programme Graduates at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to obtain feedback of former bachelor's degree programme graduates at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlín and to analyse its results. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the environment of school, especially its customers and clients, and defines marketing research and its steps. Methods of marketing research and basic methods of collecting primary data are characterized. A detailed description of online interviewing and devising a questionnaire is described. The practical part is focused on characteristics of the company, marketing research is carried out via the questionnaire and results are analyzed. In conclusion, recommendations for school are proposed according to the results of the survey. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32638
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account