Optimalizace frekvence internetové videoreklamy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Fryš, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T18:05:13Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T18:05:13Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23608
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi optimalizace frekvence internetové videore-klamy. Efektivní frekvence je v této práci posuzována z hlediska výsledků mediálních pa-rametrů. Na základě analýzy sekundárních dat vybraných internetových kampaní jsou hle-dány z mediálního pohledu nejefektivnější frekvenční úrovně využitých reklamních video-spotů. Výsledky kampaně jsou uvedeny pro každou úroveň zvlášť a na základě definova-ných parametrů je stanovována optimální frekvenční úroveň. Projektová část práce se za-bývá simulací mediálních výsledků kampaní, pokud by pro analyzované videospoty byly aplikovány maximální doporučené frekvence opakování. |
cs |
dc.format |
88 s. (137 109 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2700353 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetové kampaně
|
cs |
dc.subject |
videoreklama
|
cs |
dc.subject |
frekvence
|
cs |
dc.subject |
efektivní frekvence
|
cs |
dc.subject |
optimalizace
|
cs |
dc.subject |
internet campaigns
|
en |
dc.subject |
video advertising
|
en |
dc.subject |
frequency
|
en |
dc.subject |
effective frequency
|
en |
dc.subject |
optimization
|
en |
dc.title |
Optimalizace frekvence internetové videoreklamy |
cs |
dc.title.alternative |
Optimization of the Frequency of Online Video Advertising |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2013-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with frequency optimization possibilities of internet video advertising. An effective frequency is here considered from the viewpoint of media parameters' results. The most effective frequency levels of used advertising videospots from media point of view are searched based on an analysis of secondary data of chosen internet campaigns. Campaign results are presented for every level separately and the optimal frequency level is determined based on defined parameters. The project part deals with the projection of media results of the campaigns, if the analysed videospots had used the maximum recom-mended frequency of repetition. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32488
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account