Optimalizace frekvence internetové videoreklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace frekvence internetové videoreklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Fryš, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-10T18:05:13Z
dc.date.available 2013-10-10T18:05:13Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23608
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá možnostmi optimalizace frekvence internetové videore-klamy. Efektivní frekvence je v této práci posuzována z hlediska výsledků mediálních pa-rametrů. Na základě analýzy sekundárních dat vybraných internetových kampaní jsou hle-dány z mediálního pohledu nejefektivnější frekvenční úrovně využitých reklamních video-spotů. Výsledky kampaně jsou uvedeny pro každou úroveň zvlášť a na základě definova-ných parametrů je stanovována optimální frekvenční úroveň. Projektová část práce se za-bývá simulací mediálních výsledků kampaní, pokud by pro analyzované videospoty byly aplikovány maximální doporučené frekvence opakování. cs
dc.format 88 s. (137 109 znaků) cs
dc.format.extent 2700353 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetové kampaně cs
dc.subject videoreklama cs
dc.subject frekvence cs
dc.subject efektivní frekvence cs
dc.subject optimalizace cs
dc.subject internet campaigns en
dc.subject video advertising en
dc.subject frequency en
dc.subject effective frequency en
dc.subject optimization en
dc.title Optimalizace frekvence internetové videoreklamy cs
dc.title.alternative Optimization of the Frequency of Online Video Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with frequency optimization possibilities of internet video advertising. An effective frequency is here considered from the viewpoint of media parameters' results. The most effective frequency levels of used advertising videospots from media point of view are searched based on an analysis of secondary data of chosen internet campaigns. Campaign results are presented for every level separately and the optimal frequency level is determined based on defined parameters. The project part deals with the projection of media results of the campaigns, if the analysed videospots had used the maximum recom-mended frequency of repetition. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32488
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
fryš_2013_dp.pdf 2.575Mb PDF View/Open
fryš_2013_vp.pdf 54.73Kb PDF View/Open
fryš_2013_op.pdf 55.26Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account