dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Vojkovská, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:56:27Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:56:27Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23602
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá krizovou komunikací oblasti životního prostředí, kterou si Ostrava v rámci strategie PR aktivit stanovila jako jednu z priorit. Protože je stav životního prostředí dlouhodobě kritizován médii i občany města, jedná se bezesporu o trvalou krizi, které se bude autorka věnovat postupně v teoretické i praktické části. V teoretické části se zaměří na pravidla a doporučení, jak komunikovat v době krize. Praktická část je věnována jednotlivým opatřením a kampaním, které v této oblasti Ostrava zrealizovala, eventuálně které plánuje jako další aktivity, anebo je vyzkoušela a rozhodla se v nich nepokračovat. Součástí práce jsou i analýzy sekundárních dat z marketingových výzkumů realizovaných pro statutární město Ostrava. Prostřednictvím porovnání informací z nich a historických a současných dat o stavu ovzduší v Ostravě, se pokusí autorka přiblížit, v čem obyvatelé Ostravy žijí a v čem si myslí, že žijí. |
cs |
dc.format |
100 (104 717) |
cs |
dc.format.extent |
2443605 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Ostrava
|
cs |
dc.subject |
sekundární data z marketingových výzkumů
|
cs |
dc.subject |
Environment
|
en |
dc.subject |
crisis communications
|
en |
dc.subject |
Ostrava
|
en |
dc.subject |
secondary data from market research
|
en |
dc.title |
Krizová komunikace - Životní prostředí v Ostravě |
cs |
dc.title.alternative |
Crisis Communication - Environment in Ostrava |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chvojka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with crisis communications in the field of environment, which Ostrava within the strategy set as a priority in PR activities. Since the state of the environment is long criticized by the media and citizens of the city, it is undoubtedly a permanent crisis, which the author will gradually pay in theoretical and practical part. The theoretical part will focus on the rules and recommendations how to communicate in times of crisis. The practical part is devoted to individual measures and campaigns which Ostrava had implemented in this area, or which eventually plans as the other activities, or tried it and decided not to continue in them. The thesis includes analysis of secondary data from market research undertaken for the City of Ostrava. By comparing the information from them, and historical and current data on air quality in Ostrava, the author tries to bring in what residents of Ostrava live in and what they think they live in. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32398
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|