dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Reková, Žaneta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:55:51Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:55:51Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23601
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce shrnuje teoretická východiska řízení vztahu se zákazníky v bankovnictví prostřednictvím marketingového procesu Customer Relationship Management (CRM) z pohledu strategického, analytického i komunikačního. Tento přístup je konkrétně představen analýzou stávajícího procesu řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank. Ta, spolu s analýzou transakčního chování držitelů a jejich segmentací, tvoří nástroje pro nastavení nového efektivnějšího procesu budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, zohledňujícího životní cyklus klienta a růst hodnoty vztahu. Výsledkem nasazení nového procesu CRM je růst hodnoty segmentu držitelů kreditní karty a posílení jména Raiffeisenbank, jako zákaznicky orientované společnosti schopné uspokojovat individuální potřeby svých klientů. |
cs |
dc.format |
108 s. (154 091 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2973918 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
databázový marketing
|
cs |
dc.subject |
životní cyklus klienta
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
držitelé kreditní karty
|
cs |
dc.subject |
Raiffeisenbank
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
database marketing
|
en |
dc.subject |
customer life cycle
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
credit card holders
|
en |
dc.subject |
Raiffeisenbank
|
en |
dc.title |
Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Customer Relationship Management with the Holders of Raiffeisenbank, a.s. Credit Cards |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2013-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation summarizes the theoretical basics of Customer Relationship Management (CRM) in the banking sector from the perspective of strategic, analytical and communication. This approach is specifically introduced by analysis of the current process of managing the relationship with the holders of credit cards Raiffeisenbank. Together with the analysis of transactional behavior of the portfolio and their segmentation consists of tools for setting up a new process of building and managing the relationship with the holders of credit cards Raiffeisenbank takes into account the life cycle, and supporting the growth of the relationship. The result of the process of deploying a new CRM is a rise in the value segment of the holders of credit cards and enhances names Raiffeisenbank as a customeroriented company, able to meet individual needs of its clients. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32514
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|