dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Vojáčková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:46:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:46:40Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23590
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce se věnuje pojmu interní komunikace v rámci oboru public relations neboli vztahů s veřejností, její definici, významu, užití v praxi, současným trendům a nástrojům využívaným pro interní komunikaci firem. Dále popisuje samotný proces komunikace a pojem firemní kultura, která přímo ovlivňuje nastavení interní komunikace ve firmách a jiných subjektech. Součástí teoretické části je rovněž popis marketingových výzkumů využitých pro účely této práce ? hloubkové rozhovory, průzkumná sonda a koláž. Praktická část se zaměřuje na reálné využití interní komunikace ve zlínské společnosti Aukro, která je v současnosti největším obchodním portálem v České republice. Popisuje využívané nástroje a na základě výzkumů hodnotí jejich účinnost. Výsledkem práce je zhodnocení aktuálně nastavené interní komunikace v Aukru a návrh na její zdokonalení. |
cs |
dc.format |
61 s., 8 s. příloh (80383 znak |
cs |
dc.format.extent |
2612534 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
Internals
|
cs |
dc.subject |
nástroje interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní časopis
|
cs |
dc.subject |
nástěnky
|
cs |
dc.subject |
eventy
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
Internal communications
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
Internals
|
en |
dc.subject |
tools of internal communica-tions
|
en |
dc.subject |
corporate periodical
|
en |
dc.subject |
bulletin boards
|
en |
dc.subject |
events
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.title |
Interní komunikace Aukro |
cs |
dc.title.alternative |
Internal Communications of Aukro |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šuch, Ondřej |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part deals with the term ?internal communication? as the part of public relations, its definition, importance and practical use, current trends and tools utilized for internal communication in companies. It also describes the process of communication and the term ?corporate culture?, which directly affects the setting of internal communication in companies and other entities. The theoretical part is a description of marketing researches utilized for the purposes of this work - depth interviews, exploratory probe and collage. The practical part is focused on the real use of internal communication in company Aukro, currently the largest commercial portal in the Czech Republic. This work describes tools used by them and evaluates their effectiveness on the basis of researches. Result of this work is the evaluation of internal communication set in Aukro and improvement proposal. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32350
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-25 |
|