Vliv farmaceutických firem na preskripci léků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv farmaceutických firem na preskripci léků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Satinská, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-10T17:35:28Z
dc.date.available 2013-10-10T17:35:28Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23589
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vlivem farmaceutických firem na preskripci léků. Teoretická část poskytuje teoretická východiska v oblasti farmaceutického marketingu a lékařské eti-ky. V praktické části je prostřednictvím marketingového průzkumu podrobně zkoumána cílová skupina farmaceutických firem ? lékaři předepisující léky. Jsou vyhodnoceny jed-notlivé marketingové aktivity farmaceutických firem směrem k lékařům a postoje respon-dentů k nim. Poslední kapitola navrhuje obecná doporučení pro marketingové aktivity ve farmaceutickém průmyslu. cs
dc.format 87s. (132 128 znaků) cs
dc.format.extent 13189096 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Farmaceutický marketing cs
dc.subject lékařská etika cs
dc.subject reklama léčiv cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject návštěvy farmaceu-tických reprezentantů cs
dc.subject kongresy a semináře cs
dc.subject vliv farmaceutických firem cs
dc.subject Pharmaceutical marketing en
dc.subject medical ethics en
dc.subject drug advertising en
dc.subject communication en
dc.subject visits of pharmaceutical representatives en
dc.subject congresses and seminars en
dc.subject the influence of pharmaceutical companies Děkuji vedoucímu mé diplomové práce Mgr. Ing. Radimu Bačuvčíkovi en
dc.subject Ph.D.za jeho čas en
dc.subject cenné rady a připomínky. Děkuji především za jeho vstřícnost a ochotu rychle reagovat na mé dotazy en
dc.title Vliv farmaceutických firem na preskripci léků cs
dc.title.alternative Influence of Pharmaceutical Companies on the Prescription of Drugs en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis deals with influence of pharmaceutical companies on drug prescription. The theoretical part provides a theoretical background of pharmaceutical marketing and medi-cal ethics. The main part of practical part is marketing research exploring the target group of pharmaceutical companies - doctors prescribing drugs in detail. There are evaluated various marketing activities of pharmaceutical firms toward physicians and respondent attitudes to them. The last chapter proposes general recommendations for the marketing activities of the pharmaceutical industry. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32464
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
satinská_2013_dp.pdf 12.57Mb PDF View/Open
satinská_2013_vp.pdf 53.77Kb PDF View/Open
satinská_2013_op.pdf 76.99Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account