dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Satinská, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:35:28Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:35:28Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23589
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vlivem farmaceutických firem na preskripci léků. Teoretická část poskytuje teoretická východiska v oblasti farmaceutického marketingu a lékařské eti-ky. V praktické části je prostřednictvím marketingového průzkumu podrobně zkoumána cílová skupina farmaceutických firem ? lékaři předepisující léky. Jsou vyhodnoceny jed-notlivé marketingové aktivity farmaceutických firem směrem k lékařům a postoje respon-dentů k nim. Poslední kapitola navrhuje obecná doporučení pro marketingové aktivity ve farmaceutickém průmyslu. |
cs |
dc.format |
87s. (132 128 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
13189096 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Farmaceutický marketing
|
cs |
dc.subject |
lékařská etika
|
cs |
dc.subject |
reklama léčiv
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
návštěvy farmaceu-tických reprezentantů
|
cs |
dc.subject |
kongresy a semináře
|
cs |
dc.subject |
vliv farmaceutických firem
|
cs |
dc.subject |
Pharmaceutical marketing
|
en |
dc.subject |
medical ethics
|
en |
dc.subject |
drug advertising
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
visits of pharmaceutical representatives
|
en |
dc.subject |
congresses and seminars
|
en |
dc.subject |
the influence of pharmaceutical companies Děkuji vedoucímu mé diplomové práce Mgr. Ing. Radimu Bačuvčíkovi
|
en |
dc.subject |
Ph.D.za jeho čas
|
en |
dc.subject |
cenné rady a připomínky. Děkuji především za jeho vstřícnost a ochotu rychle reagovat na mé dotazy
|
en |
dc.title |
Vliv farmaceutických firem na preskripci léků |
cs |
dc.title.alternative |
Influence of Pharmaceutical Companies on the Prescription of Drugs |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with influence of pharmaceutical companies on drug prescription. The theoretical part provides a theoretical background of pharmaceutical marketing and medi-cal ethics. The main part of practical part is marketing research exploring the target group of pharmaceutical companies - doctors prescribing drugs in detail. There are evaluated various marketing activities of pharmaceutical firms toward physicians and respondent attitudes to them. The last chapter proposes general recommendations for the marketing activities of the pharmaceutical industry. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32464
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|