Marketingový plán firmy MANAG, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy MANAG, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Manová, Lada
dc.date.accessioned 2013-10-10T17:32:46Z
dc.date.available 2013-10-10T17:32:46Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23587
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán stavební spoelčnosti MANAG, a.s. V teoretické části je zpracována literární rešerše týkající se problematiky marketingového plánu. V praktické části jsou zhodnoceny stávající marketingové činnosti společnosti a následně jsou provedeny marketingové situační analýzy, a to SLEPTE analýza, analýza konkurence z hlediska marketingových činností a SWOT analýza. Získané podklady jsou využity k sestavení projektu marketingového plánu. Projekt je podroben rizikové, nákladové a časové analýze. cs
dc.format 92 s. cs
dc.format.extent 2445713 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject marketingové cíle a strategie cs
dc.subject akční plány cs
dc.subject Marketing Plan en
dc.subject Communication Plan en
dc.subject Marketing Situational Analysis en
dc.subject Marketing Aims and Strategies en
dc.subject Action Plans en
dc.title Marketingový plán firmy MANAG, a.s. cs
dc.title.alternative Marketing Plan of the Company MANAG, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this Diploma thesis is to create marketing plan for construction company MANAG, a.s. In theoretical part, there is conducted literary research related to issues of marketing plan. In practical part, there are evaluated existing marketing activities of the company and then, there are conducted marketing situational analysis such as SLEPTE analysis, analysis of the competitors according to their marketing activities and SWOT analysis. Gathered findings are used for creating of marketing plan. Project is under the risk, cost and time analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29693
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
manová_2013_dp.pdf 2.332Mb PDF View/Open
manová_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
manová_2013_op.pdf 606.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account