Komunikační potenciál plakátovacích ploch v obcích na Českobudějovicku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační potenciál plakátovacích ploch v obcích na Českobudějovicku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Ferebauer, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-10T17:21:38Z
dc.date.available 2013-10-10T17:21:38Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23576
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá otázkou komunikačního potenciálu ploch nalézajících se v obcích kolem Českých Budějovic. Vychází z ideje propojení těchto ploch v síť, která by rozšířila komunikační možnosti zadavatelů plakátovacích kampaní a umožňovala přenášet reklamní sdělení obyvatelům těchto obcí. Cílem je shromáždit relevantní teoretické poznatky o venkovní reklamě s akcentací plakátové problematiky. Posléze průzkumem a dalším šetřením ověřit podmínky a možnosti vybudování zamýšlené sítě. cs
dc.format 63 s. (91 347 znaků) cs
dc.format.extent 1628485 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject plakát cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject venkovní reklama cs
dc.subject pasant cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject potenciál cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject výlep plakátů cs
dc.subject poster en
dc.subject campaign en
dc.subject outdoor advertisement en
dc.subject passer-by en
dc.subject efficiency en
dc.subject potential en
dc.subject communication en
dc.subject postering en
dc.title Komunikační potenciál plakátovacích ploch v obcích na Českobudějovicku cs
dc.title.alternative Communication Potential of Poster Walls in the Municipalities of the Region of České Budějovice en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis concentrates on the communication potential of areas around České Budějovice. It is based on the idea of connecting these areas into a network, which would broaden communication possibilities for clients interested in ordering a poster campaign and by doing so, to bring advert notifications to the residents of these areas. The goal is to collect relevant theoretical knowledge of outdoor advertisements with an emphasis on issues related to posters, as well as to clarify the conditions and possibilities of creating the network by doing research and surveys. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32366
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
ferebauer_2013_bp.pdf 1.553Mb PDF View/Open
ferebauer_2013_vp.pdf 54.08Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account