Komunikační potenciál plakátovacích ploch v obcích na Českobudějovicku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Ferebauer, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:21:38Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:21:38Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23576
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá otázkou komunikačního potenciálu ploch nalézajících se v obcích kolem Českých Budějovic. Vychází z ideje propojení těchto ploch v síť, která by rozšířila komunikační možnosti zadavatelů plakátovacích kampaní a umožňovala přenášet reklamní sdělení obyvatelům těchto obcí. Cílem je shromáždit relevantní teoretické poznatky o venkovní reklamě s akcentací plakátové problematiky. Posléze průzkumem a dalším šetřením ověřit podmínky a možnosti vybudování zamýšlené sítě. |
cs |
dc.format |
63 s. (91 347 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1628485 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
plakát
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
venkovní reklama
|
cs |
dc.subject |
pasant
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
potenciál
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
výlep plakátů
|
cs |
dc.subject |
poster
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
outdoor advertisement
|
en |
dc.subject |
passer-by
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.subject |
potential
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
postering
|
en |
dc.title |
Komunikační potenciál plakátovacích ploch v obcích na Českobudějovicku |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Potential of Poster Walls in the Municipalities of the Region of České Budějovice |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis concentrates on the communication potential of areas around České Budějovice. It is based on the idea of connecting these areas into a network, which would broaden communication possibilities for clients interested in ordering a poster campaign and by doing so, to bring advert notifications to the residents of these areas. The goal is to collect relevant theoretical knowledge of outdoor advertisements with an emphasis on issues related to posters, as well as to clarify the conditions and possibilities of creating the network by doing research and surveys. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32366
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account