The Project of Attendance Increases in Snaasa Hotell
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Dudková, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:12:48Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:12:48Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23564
|
|
dc.description.abstract |
Téma diplomové práce je: Zvýšení návštěvnosti v Sn?sa Hotell. Tento hotel se nachází ve střední části Norska. Cílem práce je zvýšení návštěvnosti hotelu, zejména ze strany korporátní klientely. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Obsahem teoretické části jsou teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu a hotelnictví. Je zde popsána problematika marketingu ve službách a jeho specifika v oblasti hotelových služeb. Praktická část je rozdělena na část analytickou a projektovou. Obsahem analytické části je popis a analýza současného stavu hotelu. Náplní projektové části je vytvoření marketingového plánu pro období léto-zima 2013 a celý rok 2014, s cílem zvýšit návštěvnost hotelu. |
cs |
dc.format |
98 p. |
cs |
dc.format.extent |
2458858 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hotelnictví
|
cs |
dc.subject |
marketing hotelových služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
korporátní klientela
|
cs |
dc.subject |
hotel industry
|
en |
dc.subject |
hotel services marketing
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
corporate clientele
|
en |
dc.title |
The Project of Attendance Increases in Snaasa Hotell |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Attendance Increases in Snaasa Hotell |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Popesko, Boris |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this diploma thesis is: The project of attendance increases in Sn?sa Hotell. This hotel is located in the central part of Norway. The aim of the thesis is to increase the visitor turnout of Sn?sa Hotell, especially the participation of corporate clients. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. In the theoretical part there is knowledge of the tourism and hotel industry. This part also deals with issues of marketing services and its specifics in hotel services. The practical part is divided into analytical part and project. The analytical part includes description and analysis of the current situation of the hotel. The aim of the project is to create a marketing plan for summer-winter 2013 and the whole year 2014 in order to increase visitor turnout to the hotel. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29912
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account