Projekt implementace CRM ve společnosti Českomoravské sladovny, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace CRM ve společnosti Českomoravské sladovny, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt implementace CRM ve společnosti Českomoravské sladovny, a.s.
Author: Smékalová, Jana
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Diplomová práce se zabývá projektem implementace CRM ve společnosti Českomoravské sladovny, a.s., která vystupuje na trhu B2B. Cílem této práce je společnosti navrhnout takové softwarové řešení, aby se zvýšila její konkurenceschopnost a především efektivita podniku v řízení vztahů se zákazníky. Práce se skládá ze tří částí. První část je zaměřená na teorii, která popisuje problematiku řízení vztahů se zákazníky, historii a současnost CRM, proč je dobré mít ve firmě zavedené CRM a jeho implementaci. Jelikož se v práci zabývám společností vystupující na B2B trhu, zařadila jsem do teorie také problematiku B2B trhu. Ve druhé části se zabývám analyzováním společnosti, její konkurence, odběratelů, stavu současného řízení vztahů se zákazníky a spokojenosti zákazníků. Poslední částí práce je samotný projekt, ve kterém je provedena analýza CRM systémů na trhu a navržena implementace vybraného CRM systému. Dále je celý projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23557
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 29638


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
smékalová_2013_dp.pdf 5.801Mb PDF View/Open
smékalová_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
smékalová_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account