dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Hanušová, Edita
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T16:59:49Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T16:59:49Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23552
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této diplomové práce je vytvoření marketingové a komunikační strategie malého grafického studia, a to na základě provedení marketingové situační analýzy a identifikaci silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb pro budoucí rozvoj studia. Teoretická část obsahuje východiska pro zpracování projektové části. Ta analyzuje současnou situaci studia z pohledu interních dat, konkurence, komunikace a dalších faktorů. Praktická část pak přináší návrh marketingové a komunikační strategie a konkrétní plány pro jejich realizaci. |
cs |
dc.format |
141 |
cs |
dc.format.extent |
8630192 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová a komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
marketing situational analyses
|
en |
dc.subject |
marketing and communication strategy
|
en |
dc.title |
Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing and Communication Strategy of a Small Graphic Studio |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2013-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Proposal of marketing and communication strategy of small graphic studio is the topic of this thesis. These strategies for succesful development of graphic studio in future are prepared based on grasping of current situation through marketing situational analyses and SWOT analyses (identification of strong and weak points, opportunities and threats). The theoretical part of this thesis contents bases for creation of practical part, that is analysing current situation from point of view of internal data, informations from market, communication activities and others. The practical part brings proposal of marketing and communication strategy and concrete plans for their realization. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32490
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|