dc.contributor.advisor |
Kopečková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Dostálková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T16:57:56Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T16:57:56Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23551
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro firmu Česká zbrojovka, a.s., který bude uskutečňován prostřednictvím sociálních sítí. Teoretická část práce je zaměřena na zpracování poznatků z odborné literatury, objasnění pojmů spojených se sociálními sítěmi, zejména pak Facebookem. Praktická část se zabývá analýzou současné situace ve firmě v oblasti marketingové komunikace na sociálních sítích, zejména na Facebooku. Projektová část je věnována samotnému projektu, časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
103 s. (20 164 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2367974 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
internetová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
internet communication
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Česká zbrojovka, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication Focusing on Social Networks in Company Česká zbrojovka, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedlačík, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create project of marketing communications for the company Česká zbrojovka , a.s., which will be implemented through social networks. The theoretical part of the work is focused on process knowledge from literature, clarification of terms associated with social networks, especially Facebook. The practical part deals with the analysis of the current situation in the company in the field of marketing communication on social networks, especially on Face book . The project part is devoted to the project, time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29554
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|