Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Česká zbrojovka, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Česká zbrojovka, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kopečková, Martina
dc.contributor.author Dostálková, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-10T16:57:56Z
dc.date.available 2013-10-10T16:57:56Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23551
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro firmu Česká zbrojovka, a.s., který bude uskutečňován prostřednictvím sociálních sítí. Teoretická část práce je zaměřena na zpracování poznatků z odborné literatury, objasnění pojmů spojených se sociálními sítěmi, zejména pak Facebookem. Praktická část se zabývá analýzou současné situace ve firmě v oblasti marketingové komunikace na sociálních sítích, zejména na Facebooku. Projektová část je věnována samotnému projektu, časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 103 s. (20 164 znaků) cs
dc.format.extent 2367974 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject internetová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject internet communication en
dc.subject social network en
dc.subject Facebook en
dc.title Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Česká zbrojovka, a.s. cs
dc.title.alternative Project of Marketing Communication Focusing on Social Networks in Company Česká zbrojovka, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sedlačík, Jiří
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create project of marketing communications for the company Česká zbrojovka , a.s., which will be implemented through social networks. The theoretical part of the work is focused on process knowledge from literature, clarification of terms associated with social networks, especially Facebook. The practical part deals with the analysis of the current situation in the company in the field of marketing communication on social networks, especially on Face book . The project part is devoted to the project, time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29554
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
dostálková_2013_dp.pdf 2.258Mb PDF View/Open
dostálková_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
dostálková_2013_op.zip 51.27Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account