dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Zmeškalová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T16:56:28Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T16:56:28Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23549
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku Corporate identity ve vzdělávacích firmách. Jejím cílem je zjistit jakým způsobem vnímá úroveň vybudované Corporate identity vzdě-lávacích firem cílový zákazník firmy USUS a zástupci firmy USUS. V teoretické části charakterizuje autor základní pojmy se kterými dále pracuje v části prak-tické a během výzkumu. Konkrétně se jedná o charakteristiku pojmu branding, dále cha-rakteristiku pojmu Corporate identity a všech jejích složkek. V závěru teoretické části je vysvětleno fungování vzdělávacích firem a podstata firemního vzdělávání. Praktická část přibližuje fungování firmy USUS a její klíčové aktivity. Výzkumná sonda se následně zaměřuje na vnímání firmy USUS cílovým zákazníkem, jejím jednatelem a exter-ními lektory, kteří s firmou dlouhodobě spolupracují. |
cs |
dc.format |
64 |
cs |
dc.format.extent |
4242669 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
firemní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací organizace
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
corporate education
|
en |
dc.subject |
educational organizations
|
en |
dc.title |
Značka vzdělávací organizace - USUS |
cs |
dc.title.alternative |
Branding of Educational Organization - USUS |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the issues of corporate identity in educational companies. The aim is to determine how a target USUS customer and representatives of this company perceive the level of corporate identity, which is built in the educational companies.?The theoretical part describes the basic concepts, which are further used in the thesis, particularly in the practical part and the research. The main concepts in particular, which are described in detail along with its components in the thesis, are terms ?branding? and ?corporate identi-ty?. The conclusion of the theoretical part explains the functioning of educational compa-nies and the nature of corporate education. The practical part describes operations of USUS company and its key activities. The research then focuses on the target customers, the executive and the external lecturers with long-term cooperation and their perceiving of the USUS company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32356
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|