Značka vzdělávací organizace - USUS

DSpace Repository

Language: English čeština 

Značka vzdělávací organizace - USUS

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Zmeškalová, Gabriela
dc.date.accessioned 2013-10-10T16:56:28Z
dc.date.available 2013-10-10T16:56:28Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23549
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku Corporate identity ve vzdělávacích firmách. Jejím cílem je zjistit jakým způsobem vnímá úroveň vybudované Corporate identity vzdě-lávacích firem cílový zákazník firmy USUS a zástupci firmy USUS. V teoretické části charakterizuje autor základní pojmy se kterými dále pracuje v části prak-tické a během výzkumu. Konkrétně se jedná o charakteristiku pojmu branding, dále cha-rakteristiku pojmu Corporate identity a všech jejích složkek. V závěru teoretické části je vysvětleno fungování vzdělávacích firem a podstata firemního vzdělávání. Praktická část přibližuje fungování firmy USUS a její klíčové aktivity. Výzkumná sonda se následně zaměřuje na vnímání firmy USUS cílovým zákazníkem, jejím jednatelem a exter-ními lektory, kteří s firmou dlouhodobě spolupracují. cs
dc.format 64 cs
dc.format.extent 4242669 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject produkt cs
dc.subject značka cs
dc.subject firemní vzdělávání cs
dc.subject vzdělávací organizace cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate communication en
dc.subject corporate culture en
dc.subject product en
dc.subject branding en
dc.subject corporate education en
dc.subject educational organizations en
dc.title Značka vzdělávací organizace - USUS cs
dc.title.alternative Branding of Educational Organization - USUS en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the issues of corporate identity in educational companies. The aim is to determine how a target USUS customer and representatives of this company perceive the level of corporate identity, which is built in the educational companies.?The theoretical part describes the basic concepts, which are further used in the thesis, particularly in the practical part and the research. The main concepts in particular, which are described in detail along with its components in the thesis, are terms ?branding? and ?corporate identi-ty?. The conclusion of the theoretical part explains the functioning of educational compa-nies and the nature of corporate education. The practical part describes operations of USUS company and its key activities. The research then focuses on the target customers, the executive and the external lecturers with long-term cooperation and their perceiving of the USUS company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32356
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
zmeškalová_2013_bp.pdf 4.046Mb PDF View/Open
zmeškalová_2013_vp.pdf 53.65Kb PDF View/Open
zmeškalová_2013_op.pdf 60.46Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account