Projekt strategie rozvoje podniku JUBEKA, spol. s r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Zezulka, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T16:45:43Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T16:45:43Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23544
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na strategii rozvoje podniku JUBEKA, spol. s r.o., který působí v regionu Valašské Klobouky. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární rešerši z oblasti strategického managementu a rozvoje s objasněním některých pojmů. Dále navazuje část praktická, která je rozčleněna na analýzu současného stavu podniku a následný projekt vycházející z této analýzy. Analytická část využívá analýz interního a externího prostředí podniku a nabízených služeb. Projekt vychází ze zjištěných závěrů analýz a potřeb podniku. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
100 s. (117 030) |
cs |
dc.format.extent |
6518232 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
strategický management
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
strategical management
|
en |
dc.subject |
competitive ability
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.title |
Projekt strategie rozvoje podniku JUBEKA, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Strategic Development of the Company JUBEKA spol. s r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bajer, Radim |
|
dc.date.accepted |
2013-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis is focused on the development strategy for company JUBEKA spol. s r.o. in area of town Valašské Klobouky. The thesis is dividend into two parts - theoretical and practical. Theoretical part includes literature review of strategic management and development with clarifying main points. The strategic management research is followed by a practical part, which consist of analysis of the current company state and project based on this analysis. Analytical part consists of internal and external analysis of business and company's products and aftersales. The project is based on theoretical knowledge and company?s needs. Project has also been subjected to cost-time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29742
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account