Modernizace komunikačního mixu firmy Band Servis CZ s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Čada, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Brzoň, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T16:41:20Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T16:41:20Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23540
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá modernizací komunikačního mixu společnosti Band Servis CZ s.r.o. včetně nákladové, časové a rizikové analýzy. Práce obsahuje dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Analytická část představuje společnost a hodnotí její dosavadní ekonomické výsledky a analyzuje komunikační mix. Na základě zjištěných skutečností je následně navržen nový komunikační mix včetně nástrojů nutných k jeho naplnění. V závěru jsou popisovány přínosy a doporučení vyplývající z uskutečněné modernizace komunikačního mixu společnosti. |
cs |
dc.format |
108 s. (151 932 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
9069412 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.title |
Modernizace komunikačního mixu firmy Band Servis CZ s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Mix Modernisation for Band Servis CZ s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the modernization of the communication mix of Band Service CZ s.r.o., including cost, time and risk analysis. The thesis consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part presents the findings from the field of marketing, marketing and communication mix. The analytical part presents the company and evaluates its current economic performance and analyzes its communication mix. Based on the findings a new communication mix is then designed, including tools necessary for its fulfillment. In conclusion, the benefits and recommendations resulting from the modernization of the communication mix are described. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29667
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account