dc.contributor.advisor |
Kovář, Jaromír
|
|
dc.contributor.author |
Pařenicová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T16:37:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T16:37:05Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23538
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce řeší cílové skupiny firmy KÁMEN KwR KOVÁŘ, s.r.o., identifikuje je, segmentuje je a zpracovává komunikaci s nimi. Dále se zabývá především nejvýznamnějšími cílovými skupinami firmy. Teoretická část zpracovává odborné informace načerpané z průběhu studia a odborné literatury. Praktická část obsahuje základní informace o firmě zabývající se výrobou betonových plotů, obkladů, přístřešků a zahradní architektury. Další část je tvořena analýzou cílových skupin a komunikací s nimi. Nejvýznamnější cílové skupiny firmy, s nimiž podnik spolupracuje, jsou vyčleněny a podrobně rozpracovány z hlediska komunikace. Segmentace jednotlivých cílových skupin se řídí předem určenými parametry. Závěr obsahuje doporučení, která mají za cíl zefektivnit komunikaci a spolupráci mezi firmou KÁMEN KwR KOVÁŘ, s.r.o. a cílovými skupinami. |
cs |
dc.format |
63 s. |
cs |
dc.format.extent |
2835138 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
prodejci
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.subject |
dealers
|
en |
dc.subject |
the SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupin firmy KÁMEN KwR KOVÁŘ, s.r.o. a komunikace s nimi |
cs |
dc.title.alternative |
Identification of Target Groups of the Company KÁMEN KwR KOVÁŘ, s.r.o. and Communication with Them |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2013-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis examines target groups of Kámen KwR Kovář, s.r.o. company, identifies and segments them and what is more processes the communication. Furthermore, it focuses on the most significant target groups of the company. The theoretical part contains processed professional information gained from various bibliographical sources. In the practical part there is basic information about the company itself, engaged in manufacturing specific fences, tiles, porches and garden architecture. This thesis also includes the analysis of target groups and the way of their communication within the company. The most significant groups of companies, which cooperate with the company mentioned above, are separated and processed in detail from the communication point of view. The segmentation of individual target groups has been made in advance according to given parameters. The conclusion contains recommendations for more effective communication and cooperation between Kámen KwR Kovář, s.r.o. company and its target groups. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32667
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|