Využití event marketingu ve městě Ústí nad Orlicí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití event marketingu ve městě Ústí nad Orlicí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Martina
dc.contributor.author Adamová, Nela
dc.date.accessioned 2013-10-10T16:13:48Z
dc.date.available 2013-10-10T16:13:48Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23528
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá využitím event marketingu ve městech a obcích. V první části se zaměřuje na teoretické poznatky o marketingové komunikaci a následně do ní začlením pohledy na event marketing, na jeho cíle, zásady, definice, strategie a dělení. Praktická část analyzuje event marketingové aktivity města Ústí nad Orlicí. Následně využívá analýzy vnitřního a vnějšího prostředí města na zjištění klíčových faktorů pro realizaci nových eventů. Na základě analýz a dotazníkového šetření realizuji netradiční událost ve městě Ústí nad Orlicí. Závěrečná část obsahuje návrhy postupů při plánování, realizaci a vyhodnocení event marketingových aktivit ve městech a obcích. cs
dc.format 99 s. cs
dc.format.extent 4295014 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing měst a obcí cs
dc.subject integrovaný event marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing of cities and municipalities en
dc.subject integrated event marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.title Využití event marketingu ve městě Ústí nad Orlicí cs
dc.title.alternative Use of Event Marketing in Ústí nad Orlicí en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Blahuš, Radek
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis discusses the usage of event marketing in cities and municipalities. The first part focuses on theoretical findings related to marketing communication. Further on event marketing viewpoints and perspectives, goals, principles, definitions, strategy and division are implemented. The practical part analyses event marketing activities of the city of Ústí nad Orlicí. Later on analysis of inner and outer environment of the city is used in order to find out key factors important for new event execution. Based on the analysis and questionnaire research, I execute a very nontraditional event in Ústí nad Orlicí. The closing part contains suggestions for planning, execution and evaluation of event marketing activities in cities and municipalities. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29544
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
adamová_2013_dp.pdf 4.096Mb PDF View/Open
adamová_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
adamová_2013_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account