dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Adamová, Nela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T16:13:48Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T16:13:48Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23528
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá využitím event marketingu ve městech a obcích. V první části se zaměřuje na teoretické poznatky o marketingové komunikaci a následně do ní začlením pohledy na event marketing, na jeho cíle, zásady, definice, strategie a dělení. Praktická část analyzuje event marketingové aktivity města Ústí nad Orlicí. Následně využívá analýzy vnitřního a vnějšího prostředí města na zjištění klíčových faktorů pro realizaci nových eventů. Na základě analýz a dotazníkového šetření realizuji netradiční událost ve městě Ústí nad Orlicí. Závěrečná část obsahuje návrhy postupů při plánování, realizaci a vyhodnocení event marketingových aktivit ve městech a obcích. |
cs |
dc.format |
99 s. |
cs |
dc.format.extent |
4295014 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
integrovaný event marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing of cities and municipalities
|
en |
dc.subject |
integrated event marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Využití event marketingu ve městě Ústí nad Orlicí |
cs |
dc.title.alternative |
Use of Event Marketing in Ústí nad Orlicí |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Blahuš, Radek |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis discusses the usage of event marketing in cities and municipalities. The first part focuses on theoretical findings related to marketing communication. Further on event marketing viewpoints and perspectives, goals, principles, definitions, strategy and division are implemented. The practical part analyses event marketing activities of the city of Ústí nad Orlicí. Later on analysis of inner and outer environment of the city is used in order to find out key factors important for new event execution. Based on the analysis and questionnaire research, I execute a very nontraditional event in Ústí nad Orlicí. The closing part contains suggestions for planning, execution and evaluation of event marketing activities in cities and municipalities. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29544
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|