dc.contributor.advisor |
Blahuš, Radek
|
|
dc.contributor.author |
Kovaříčková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T15:24:34Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T15:24:34Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23521
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce představuje Projekt realizace zážitkového zájezdu v Karpatských horách. Vytvoření nového produktu cestovního ruchu vychází z teoretické části, která je založena na legislativních podmínkách, typologii a klasifikaci cestovního ruchu, marketingu a managementu cestovního ruchu, zážitkové turistice a zážitkové pedagogice. Samotný projekt je zformován na základě marketingového výzkumu. Obsahuje charakteristiku klimatických podmínek Karpatských hor. Do detailů je vypracována příprava a realizace projektu včetně harmonogramu zážitkového zájezdu a jeho programu. Praktická část je zakončena rozpočtem a propagací zážitkového zájezdu. |
cs |
dc.format |
138 s. (182 490 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
5471871 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
zážitkový cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
Karpatské hory
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
Adventure Tourism
|
en |
dc.subject |
Adventure Pedagogy
|
en |
dc.subject |
Sports
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
The Carpathian Mountains
|
en |
dc.title |
Projekt realizace zážitkového zájezdu v Karpatských horách |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Adventure Tour around the Carpathian Mountains |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tučková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis presents a project realization of the experiential tour in the Carpathian Mountains. Creation of the new tourism product is built on the theoretical part, which is based on legislative conditions, typology and classification of tourism, marketing and management of tourism, adventure tourism and experiential learning. The project itself is formed on the marketing research. It contains characteristics of the climatic conditions in the Carpathian Mountains. The preparation and realization of the project is presented in detail, including the experiential tour schedule and program. The practical part of the work is concluded with budget and promotion of the adventure tour. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29930
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|