Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Trnka, Marcel
dc.date.accessioned 2013-10-10T15:01:51Z
dc.date.available 2013-10-10T15:01:51Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23502
dc.description.abstract Touto prací bych chtěl popsat základní proces zavedení nové značky kávy na český trh. Záměrem je popsat způsob, jak malá značka, přistupuje k rozšíření svých obchodních akti-vit. Vzhledem k náročnosti takového zavedení, neboli proniknutí, jedná se o poměrně dlouhý projekt, který v sobě reflektuje potenciál našeho trhu, jeho specifika a především ekonomickou situaci současnosti. Značka a projekt, který těží ze světové globalizace, kdy může vstoupit na nový trh, ale stojí jako velmi malý subjekt proti nadnárodním globálním korporacím, jež diktují podmínky trhu a vstupují na nové trhy velmi rychle a s mohutnými investicemi. cs
dc.format 107 s. (134 395 znaků). cs
dc.format.extent 14308188 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Trh cs
dc.subject marketing cs
dc.subject značka cs
dc.subject káva cs
dc.subject obchod cs
dc.subject investice cs
dc.subject Market en
dc.subject marketing en
dc.subject brand en
dc.subject coffee en
dc.subject business en
dc.subject investments en
dc.title Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh cs
dc.title.alternative Marketing Communication of a New Coffee Brand Entry to the Czech Market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated I would like to describe a basic process of implementing a new unkown coffee brand to the Czech market in this thesis. The intention is to describe the way how the small brand makes to the business expansion. Considering the difficulty of the implementing, it is relatively long term project representing the local specification such as market potential and actual economiacal situation. The project and the brand takes advatages out of the world globali-zation where it can enter the new market next to the giant global organizations, who are dominating and set the market conditions and which are realy fast in adopting the new market thanks the huge investements into the marketing. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32479
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
trnka_2013_dp.pdf 13.64Mb PDF View/Open
trnka_2013_vp.pdf 54.39Kb PDF View/Open
trnka_2013_op.pdf 57.06Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account