dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Trnka, Marcel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T15:01:51Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T15:01:51Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23502
|
|
dc.description.abstract |
Touto prací bych chtěl popsat základní proces zavedení nové značky kávy na český trh. Záměrem je popsat způsob, jak malá značka, přistupuje k rozšíření svých obchodních akti-vit. Vzhledem k náročnosti takového zavedení, neboli proniknutí, jedná se o poměrně dlouhý projekt, který v sobě reflektuje potenciál našeho trhu, jeho specifika a především ekonomickou situaci současnosti. Značka a projekt, který těží ze světové globalizace, kdy může vstoupit na nový trh, ale stojí jako velmi malý subjekt proti nadnárodním globálním korporacím, jež diktují podmínky trhu a vstupují na nové trhy velmi rychle a s mohutnými investicemi. |
cs |
dc.format |
107 s. (134 395 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
14308188 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Trh
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
káva
|
cs |
dc.subject |
obchod
|
cs |
dc.subject |
investice
|
cs |
dc.subject |
Market
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
coffee
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
investments
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication of a New Coffee Brand Entry to the Czech Market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
I would like to describe a basic process of implementing a new unkown coffee brand to the Czech market in this thesis. The intention is to describe the way how the small brand makes to the business expansion. Considering the difficulty of the implementing, it is relatively long term project representing the local specification such as market potential and actual economiacal situation. The project and the brand takes advatages out of the world globali-zation where it can enter the new market next to the giant global organizations, who are dominating and set the market conditions and which are realy fast in adopting the new market thanks the huge investements into the marketing. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32479
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|