Úlohy marketingového oddělení ve společnosti Springer Media CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úlohy marketingového oddělení ve společnosti Springer Media CZ, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Maršálková, Věra
dc.date.accessioned 2010-07-14T06:06:55Z
dc.date.available 2010-07-14T06:06:55Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2346
dc.description.abstract Práce ve své teoretické části popisuje marketingové oddělení a jeho úlohy v rámci celé organi-zace. Podrobně se zabývá tématikou internetové prezentace, aby čtenáře uvedla do problema-tiky, kterou se zabývá projektová část práce. Praktická část pojednává o marketingovém oddělení společnosti Springer Media CZ, ukazuje jeho začlenění ve vydavatelství a vedle ostatních marketingových nástrojů popisuje současný stav internetové prezentace vydavatelství. Projektová část se zabývá novou koncepcí internetové prezentace společnosti, zachycuje její plánování, realizaci a výsledky. cs
dc.format 68 cs
dc.format.extent 1623849 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Vydavatelství cs
dc.subject časopis cs
dc.subject marketingové oddělení cs
dc.subject organizační struktura cs
dc.subject produktové portfolio cs
dc.subject předplatné cs
dc.subject inzerce cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject elektronický marketing cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject firemní web cs
dc.subject interne-tový portál cs
dc.subject administrace cs
dc.subject rozpočet cs
dc.subject Publishing house en
dc.subject periodical en
dc.subject marketing department en
dc.subject organisational structure en
dc.subject product portfo-lio en
dc.subject subscription en
dc.subject advertisement en
dc.subject distribution en
dc.subject electronic marketing en
dc.subject websites en
dc.subject company web en
dc.subject Internet portal en
dc.subject administration en
dc.subject budget en
dc.title Úlohy marketingového oddělení ve společnosti Springer Media CZ, s.r.o. cs
dc.title.alternative Role of marketing department in company Springer Media CZ, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2006-06-06
dc.description.abstract-translated In the theoretical section the work describes the marketing department and its roles within the framework of the organisation as a whole. It deals in detail with the theme of Internet presenta-tion in order to introduce the reader to the problems handled in the project section of the work. The practical section deals with the marketing department of Springer Media CZ, shows its inclusion in the publishing company and apart from the other marketing instruments it de-scribes the present state of the Internet presentation of the publishing house. The project part deals with the new concept of the Internet presentation of the company and covers its planning, realisation and results. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2775
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
maršálková_2006_dp.pdfBlocked 1.548Mb PDF View/Open
maršálková_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
maršálková_2006_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account