Analýza návštěvnosti internetových stránek a návrh podpory návštěvnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza návštěvnosti internetových stránek a návrh podpory návštěvnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rosman, Pavel
dc.contributor.author Sitta, Lukáš
dc.date.accessioned 2013-10-09T20:44:39Z
dc.date.available 2013-10-09T20:44:39Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23462
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá způsoby sledování chování zákazníka na podnikových webových stránkách. Základním cílem práce je analýza jednotlivých faktorů, které ovlivňují chování zákazníka. Dále se zaměřuje na nové formy marketingové komunikace, spojené s rozvojem nových technologií, a vliv zvyšující se komercionalizaci internetu. První, teoretická část, pojednává o vývoji internetu a informačních technologií, jejich dopad na ekonomiku, podnikáním a důsledky těchto dopadů. Práce se zaměřuje také na problematiku webové analytiky, marketingové hodnoty webu a způsobu propagace webu. V praktické části je zanalyzována návštěvnost stránek společnosti XYZ. Na základě výsledků této analýzy jsem v poslední části práce navrhl doporučení na zlepšení marketingové propagace webu a zkvalitnění měření návštěvnosti webu a internetového obchodu. cs
dc.format 69 s. cs
dc.format.extent 3827428 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Návštěvnost webu cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject webová analytika cs
dc.subject konverze cs
dc.subject konverzní poměr cs
dc.subject e-komerce cs
dc.subject Website Traffic en
dc.subject Website en
dc.subject Web Analytics en
dc.subject Conversion en
dc.subject Conversion Rate en
dc.subject E-Commerce en
dc.title Analýza návštěvnosti internetových stránek a návrh podpory návštěvnosti cs
dc.title.alternative Analysis of Website Traffic and Suggestions to Improve Website Traffic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pivnička, Michal
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis follows up ways of customer behaviour on corporate website. The basic aim of my work is analysis of individual factors that influence customers? behaviour. This work also focuses on new forms of marketing communications that are connected to rapid expansion of new technologies and influences of commercialization of the Internet. First theoretical part focuses on advancement of Internet and information technology, their influence on economics, business and consequences of this influence. This thesis focuses on web analytics, website marketing value and means of website promotion. The practical part analyses website traffic XYZ company?s website. In the last part of my work I propose several recommendations about website promotion and improvement in website traffic monitoring based on results of this analysis. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/118 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24694
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
sitta_2012_bp.pdf 3.650Mb PDF View/Open
sitta_2012_vp.doc 75Kb Microsoft Word View/Open
sitta_2012_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account